دانلود سریال پیشنهاد The Offer 2022

دانلود سریال پیشنهاد The Offer 2022 (2022)

مدت زمان: 50دقیقه کشور: رده سنی:

مینی سریال پیشنهاد 2022 روایتگر داستان تهیه کننده برنده اسکار یعنی آلبرت اس رودی در تجربه ساخت فیلم «پدرخوانده 1972» است که پیش از این هرگز درباره اش صحبت نشده بود.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
8.7 /10
48
56%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

مینی سریال پیشنهاد یا آفر ( The Offer 2022 ) محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی آدام آرکین و دکستر فلچر که به صورت مشترک کارگردانی این مینی سریال 10 قسمتی را بر عهده داشته اند.

بررسی ویژه 9/10

این همه چیز است… نمایش های متوسط زیادی وجود دارد… این یک جواهر است، حتی اگر از علاقه مندان به پدرخوانده نباشید این فقط یک داستان عالی، باورنکردنی و بهترین از همه واقعی است. بازی بسیار خوبی داشت (مخصوصاً مردی که نقش آل پاچینو را بازی می کند) و من نمی توانم یک هفته منتظر بمانم تا قسمت بعدی را ببینم . یک درمان کامل یک نمایش عالی در مورد ساخت یک فیلم کلاسیک، از آن دسته که هالیوود واقعاً به تماشاگرانش اهمیت می داد.

سریال پیشنهاد 2022 اکتشافی هیجان انگیز و فرح بخش درباره ساخت یکی از شاخص‌ترین و تاثیرگذارترین فیلم‌های قرن بیستم است. در حالی که این سریال به جنبه‌های خیالی‌ تر مافیا و تاثیر آن روی فیلم تکیه دارد، در عین حال مبتنی بر رویه‌ی خودش است و هر جا که اعتبار لازم است به آن اعتبار می‌بخشد.

نمرات و بررسی سریال The Offer 2022

مینی سریال آفر ۲۰۲۲ بیشتر از منتقدان، نظر بینندگان را جلب کرده است. امتیاز این سریال در IMDb تا کنون به 8.7 از 10 رسیده است و 83 درصد از کاربران گوگل آن را پسندیده‌اند. از طرف دیگر در راتن تومیتوز بر اساس مطالبی که در نقد سریال The Offer 2022 نوشته شده‌اند، 56 درصد از آنها مثبت ارزیابی شده‌اند. از این 26 نقد، 10 نقد مثبت، 8 نقد متوسط و 8 نقد منفی هستند.

 

  • جوایز: 3 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Leslie Greif, Michael Tolkin

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟