دانلود فیلم غم و اندوه The Sadness

دانلود فیلم غم و اندوه The Sadness (2021)

مدت زمان: 99 دقیقه کشور: رده سنی:

زوج جوانی که سعی می کنند در میان شهری ویران شده توسط طاعون که قربانیان آن را به سادیست های آشفته و تشنه به خون تبدیل می کند، دوباره متحد شوند.

رضایت کاربران
0% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی غم و اندوه یا سدنس (The Sadness ۲۰۲۱) با عنوان اصلی  یک فیلم ترسناک و هیجان انگیز محصول سال 2021 کشور تایوان به کارگردانی راب جباز (Mario Martone) است که توسط کمپانی Machi Xcelsior Studios تولید و منتشر شد. فیلمنامه فیلم غم و اندوه (The Sadness ۲۰۲۱) را نیز راب جباز به رشته تحریر درآورده همچنین فیلم سدنس که اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند راب جباز محسوب می‌شود و از مجموعه کتاب‌های مصور کراسد Crossed اثر گارت انیس الهام گرفته شده است، اولین بار در تاریخ 22 ژانویه سال 2021 میلادی توسط Machi Xcelsior Studios در سینماهای کشور تایوان اکران شد سپس در 12 می سال 2022 میلادی توسط کمپانی Shudder در سینماهای کشور آمریکا به نمایش درآمد.

این فیلم در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، تایوان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ فیلم غم و اندوه پس از اکران بازخوردهای مثبت فراوانی از سوی مخاطبان و منتقدین دریافت کرد به طوری که برای داستان، فیلمنامه، ارزش‌های تولید چهره‌پردازی‌ها، نحوه کارگردانی، اجراها، جلوه‌های ویژه و همچنین نحوه فیلمبرداری تحسین گردید.

برنده 3 جایزه و کاندیدای 2 جایزه دیگر

بررسی ویژه 8/10

باورم نمی شد این چقدر تلخ شد این کاملا وحشی است و من آن را خیلی دوست داشتم. با برخی از کارهایی که انجام می دهد نیز کاملاً آزاردهنده است. درست زمانی که فکر می‌کنید دیگر نمی‌تواند مزاحم شود، کاملاً بالا می‌رود. سرعت آن بسیار سریع است، به محض اینکه همه چیز به هم می‌خورد، ظالمانه می‌شود و درخشان است. با پدال کامل به فلز و فوق العاده استرس زا و تنش. این فیلم بیشتر شبیه به یک فیلم با موضوع روانشناسی جامعه و افراد شباهت دارد تا یک فیلم ژانر وحشت.

  • جوایز: 3 برد
  • زبان: ماندارین
  • نویسنده: Rob Jabbaz

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟