کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود فیلم یک دست لباس The Outfit 2022 زیرنویس فارسی

دانلود فیلم یک دست لباس The Outfit 2022 زیرنویس فارسی (2022)

مدت زمان: 105 دقیقه کشور: رده سنی:

یک خیاط ماهر انگلیسی به نام لئونارد، قبلا کت و شلوارهای مشهوری را در لندن می‌دوخت. پس از یک تراژدی شخصی که برای لئونارد به وجود می‌آید، او تصمیم می‌گیرد از کار حرفه‌ای خود دست بکشد. اما در شیکاگو یک مغازه خیاطی کوچکی را راه اندازی می‌کند. او فقط برای افرادی که در اطراف آن منطقه هستند لباس می‌دوزد. در یک شب سرنوشت‌ساز لئونارد با یک گروه اوباش روبرو می‌شود. آن‌ها درِ خانه لئونارد را می‌کوبند و با حقه وارد خانه او می‌شوند. او باید زندگی خود را از دست این افراد خطرناک نجات دهد…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم یک دست لباس The Outfit 2022
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی یک دست لباس یا اوت‌فیت (The Outfit) یک فیلم جنایی، درام، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی گراهام مور است که توسط سه کمپانی FilmNation Entertainment و Focus Features و Scoop Productions (II) تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز جاناتان مک‌کلین و گراهام مور به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون مارک رایلنس، زویی دویچ، دیلن اوبرایان، جانی فلین، چیدو آگبوره، نیکی آموکا-برد، سایمون راسل بیل و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 14 فوریه سال 2022 میلادی در هفتاد و دومین جشنواره بین المللی فیلم برلین Berlin International Film Festival در کشور آلمان به نمایش درآمد سپس در 18 مارس توسط Focus Features در سینماهای کشور آمریکا اکران شد و توانست به فروش تقریبی 3.2 میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند؛ جالب است بدانید فیلم جنایی لباس پس از اکران با بازخوردهای مثبت بسیار زیادی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد و آن‌ها بازی خوب بازیگران شخصیت‌پردازی‌ها، نحوه تدوین و تولید و همچنین نحوه کارگردانی را مورد ستایش قرار دادند.

بررسی ویژه 8/10

جستجوی کمال…

فیلم از جهت هیجان و رمزآلود بودن یک سیر صعودی دارد. همچون نمودار دو به توان x. هرچه پیش می‌رویم ریتم و تمپو به شکل تصاعدی افزایش پیدا می‌کند و در انتها با موقعیتی غیرقابل پیش‌بینی طرف هستیم.

از نقاط ضعف فیلم می‌توانم به دو نکته توجه شما را جلب کنم.

1. مونولوگ‌های کاتر در موقعیت‌هایی بود که مافیا به نقطه جوش رسیده‌اند و به هیچ‌وجه منطقی به نظر نمی‌رسد که بایستند و به حرفها و خاطرات لئونارد (کاتر) گوش دهند.

2. سکانس پایانی فیلم است. جایی که لئونارد همچون کوین اسپیسی در فیلم مضنونین همیشگی پای لنگانش را صاف می‌کند. اما اینبار واقعا این کجا و آن کجا.

 

  • جوایز: 2 نامزدی
  • زبان: انگلیسی فرانسوی
  • نویسنده: Graham Moore, Johnathan McClain

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟