دانلود سریال الیزابت شدن Becoming Elizabeth 2022 فصل اول

دانلود سریال الیزابت شدن Becoming Elizabeth 2022 فصل اول (2022–)

قسمت 8 و7 اضافه شد
مدت زمان: 45دقیقه کشور: رده سنی:

براساس داستانی واقعی روایت شده و در مورد الیزابت تودور، نوجوانی است که به تازگی یتیم شده است. حال او باید برای رسیدن به تاج و تخت، درگیر سیاست‌های سیاستمداران دربار انگلیس شده و…

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان: -
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

0
0

سریال الیزابت شدن یا بیکامینگ الیزابت (Becoming Elizabeth) یک مجموعه تاریخی و درام محصول کشور انگلستان به کارگردانی مشترک جاستین چادویک، اودایان پراساد و کاترین مورشد است که فصل اول آن در سال 2022 میلادی توسط کمپانی The Forge تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این سریال را نیز آنیا ریس به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون آلیشیا ون ریتبرگ، بلا رمزی، جیمی پارکر، جرج بیکر، سینا موگول، آرک موراوسکی، اولیور زترستروم، متیو استیر، رایان نولان، جیمی پارکر و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین پخش این سریال اولین بار از تاریخ 12 ژوئن سال 2022 میلادی توسط شبکه !Starz در کشور آمریکا آغاز شد مجموعه الیزابت شدن تاکنون با نظرات متفاوتی از سوی مخاطبان روبرو شده اما به طور کلی برای خط داستانی، ارزش‌های تولید، شخصیت‌پردازی‌ها، فیلمنامه، طراحی لباس، فضاسازی‌ها، چهره‌پردازی‌ها، اجراها و همچنین نحوه کارگردانی تحسین شده است؛ جالب است بدانید این مجموعه با الهام از سال‌های جوانی ملکه الیزابت اول ساخته شده است؛ الیزابت یکم از 17 نوامبر 1558 تا زمان مرگش در سال 1603 ملکه انگلستان و ایرلند بود؛ او گاهی با عنوان‌های الیزابت دوشیزه، گلوریانا و ملکه بث نیکو نیز نامیده شده‌ است.

بررسی ویژه 7/10

برداشتی جالب از مسیر الیزابت برای ملکه شدن.

تبدیل شدن به الیزابت اهمیتی به نمایش نبردها و جنگ ها نمی دهد. در عوض، داستان بر مبارزات الیزابت پس از مرگ هنری هشتم تمرکز دارد و آشفتگی های سیاسی و طرف های مختلف رقابت برای قدرت را بررسی می کند.

انتخاب بازیگران بسیار مناسب است و به شخصیت ها جان می دهد. شخصیتی دوست داشتنی پر از لحظات گیج کننده به ما می دهد. و سپس ما تام کالن را در نقش توماس سیمور داریم، یک فرد بسیار کاریزماتیک و دستکاری که حتی ممکن است شما را دوست داشته باشد، همانطور که من دوست داشتم، علیرغم انجام تمام کارهای اشتباهی که ممکن است انجام دهد. بالاخره او یک دستکاری است و بازیگر این کار را به خوبی انجام می دهد. بازیگران جوان نیز بازیگران شگفت انگیزی هستند. الیور زترستروم در نقش ادوارد در  15 سالگی کار قدرتمندی انجام می دهد.

صحنه های بصری و فیلمبرداری با لباس‌ها و طراحی‌های زیبا و موسیقی که به خوبی با صحنه‌ها ترکیب می‌شود، مناسب است. در نهایت، Becoming Elizabeth افزودنی لذت‌بخش به این دوران به‌طور گسترده‌ای کاوش‌شده است که قطعاً برای طرفداران این ژانر ارزش دیدن دارد.

 

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Anya Reiss

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟