دانلود فیلم بد حرف نزن Speak No Evil 2022

دانلود فیلم بد حرف نزن Speak No Evil 2022 (2022)

مدت زمان: 95دقیقه کشور: رده سنی:

یک خانواده دانمارکی از یک خانواده هلندی که در تعطیلات با آنها آشنا شده بودند دیدن می کنند. زمانی که دانمارکی‌ها سعی می‌کنند در مواجهه با ناخوشایند مودب بمانند، چیزی که قرار بود یک آخر هفته ایده‌آل باشد، کم کم آشکار می‌شود.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم بد حرف نزن Speak No Evil 2022
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی بد حرف نزن یا از شر سخن مگو  (Speak No Evil) یک فیلم ترسناک، درام، معمایی و هیجان‌انگیز محصول سال 2022 کشورهای دانمارک و هلند به کارگردانی کریستین تافدروپ (Christian Tafdrup) است که توسط سه کمپانی Profile Pictures و OAK Motion Pictures و Danish Film Institute تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه فیلم بد حرف نزن را نیز کریستین تافدروپ و مدس تافدروپ به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی همچون مورتن بوریان، شیدزل شم کخ، فدیا ون هوئت، کارینا اسمالدرز، لیوا فورسبرگ، ماریوس دامسلوف، جسپر دوپون، لی باستروپ رونه و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین فیلم از شر سخن مگو اولین بار در تاریخ 21 ژانویه سال 2022 میلادی در جشنوار بین‌المللی فیلم ساندس Sundance Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 17 مارس توسط Nordisk Film Distribution در سینماهای کشور دانمارک و توسط September Film در سینماهای کشور هلند اکران شد؛ این فیلم در نهایت توسط سرویس ویدئویی Shudder در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، هلند، دانمارک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

بررسی ویژه 4/10

اوه نه نه نه نه نه اگر می خواهید بقیه روزتان را خراب کنید این را تماشا کنید. بسیاری از انتخاب های گنگ توسط شخصیت های خاص انجام می شود که شما فقط می توانید اجتناب ناپذیر را احساس کنید.تنها چیزی که من از فیلم به دست آوردم این بود که بی اعتمادی به دیگران تا حد زیادی امن ترین پیش فرض است. و من با این حقیقت جهانی در مورد آنچه ظاهراً زیرمتن اینجاست خوب هستم. بازیگری معمولا برای سینمای هنری،خارجی مینیمال است. فیلم تنش خزنده پوستی دارد که تجربه آن خوشایند نیست. پیچ و تاب و انحراف، تاریکی استاندارد اسکاندیناوی به بالاترین درجه است. خزنده خوب وجود دارد و سپس این وجود دارد. نینوس شایسته خانواده باهوش‌تری بود.

  • جوایز: 1 برد
  • زبان: انگلیسی، هلندی، دانمارکی
  • نویسنده: Christian Tafdrup, Mads Tafdrup

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟