کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود فیلم خانه گوچی House of Gucci 2021

دانلود فیلم خانه گوچی House of Gucci 2021 (2021)

مدت زمان: 158 دقیقه کشور: ، رده سنی:

درباره زنی غریبه با گذشته معمولی به نام پاتریزیا رجانی است که پس از ازدواج با مائوریتزیو گوچی با بلند پروازی هایش میراث خانوادگی گوچی را از هم میپاشاند و این عمل باعث به رو امدن خیانت دشمنی و نهایتا قتل میشود

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم خانه گوچی House of Gucci 2021
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی خانه گوچی یا خانداه گوچی (House of Gucci) یک فیلم بیوگرافی، جنایی، درام و هیجان انگیز محصول سال 2021 کشورهای کانادا و آمریکا به کارگردانی ریدلی اسکات است که توسط سه کمپانی BRON Studios و Metro-Goldwyn-Mayer (MGM) و Scott Free Productions تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز بکی جانستن و روبرتو بنتیوگنا براساس کتابی به نام “خانه گوچی: داستانی شورانگیز از قتل، دیوانگی، فریبندگی و طمع” نوشته سارا گی فوردن به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون لیدی گاگا، آدام درایور، آل پاچینو، جرد لتو، جرمی آیرونز، سلما هایک، کامیل کوتین و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بررسی ویژه

فیلمی به قدری دور از ذهن که کاملاً بر اساس انگیزه عمل می کند. خانه گوچی یک درام جنایی بیوگرافی وحشیانه، متناقض و بیشرمانه را میسازد که سقوط سلسله خانواده گوچی را روایت می کند. به طور شگفت‌آوری توسط عملکردهای کاملاً بی‌حرکت تغذیه می‌شود، هر کدام در طول موج جداگانه‌ای عمل می‌کنند و در جهت متفاوتی اشاره می‌کنند.

همه عناصر آن با یکدیگر در تضاد هستند، بنابراین منجر به فیلمی می شود که در رویکرد و اجرای آن چنان دلخراش و غیرقابل پیش بینی است. که در واقع کنجکاوی را به گونه ای تحریک می کند که نه تنها غیرمعمول یا غیرمنتظره بلکه غیرمعنا نیز است.

با این حال، داستانی به این ناهموار و نامنظم فقط می‌تواند برای مدتی ادامه داشته باشد. قبل از اینکه جذابیت از بین برود و این داستان به مدت 157 دقیقه طولانی ادامه یابد، که همگی با سرعتی خسته‌کننده هستند. اما هیچ یک از بازیگران هرگز در یک سطح نیستند و به دنبال هر نوع هماهنگی نیستند،حتی زمانی که صفحه نمایش را با هم به اشتراک می گذارند.

به طور کلی، House of Gucci بدون شک فیلم «خیلی بد که  نه ولی خوب است»

  • جوایز: نامزد 1 اسکار.
  • زبان: انگلیسی، ایتالیایی، عربی، فرانسوی، ژاپنی
  • نویسنده: Becky Johnston, Roberto Bentivegna, Sara Gay Forden

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟