دانلود سریال دیدن See فصل دوم

دانلود سریال دیدن See فصل دوم (2019–2022)

مدت زمان: 60 دقیقه کشور: رده سنی:

600 سال در آینده، انسان‌ها بعد از یک فاجعه آخرالزمانی که با شیوع یک سری میکروب کشنده در پی بوده مواجه می‌شود که باعث می‌شود بیشتر انسان‌ها بمیرند و کسانی که زنده ماندند قدرت بینایی خود را از دست دادند. سال‌ها بعد از این اتفاق انسان‌ها به زندگی قبیله‌ای بازگشته‌اند؛ جامعهٔ جدید تلاش می‌کند راه‌هایی برای زنده‌ماندن و شکار در حال نابینایی پیدا کند. در این حال، همسر یک جنگجوی کور به نام بابا واس، دوقلوهایی را به دنیا می‌آورد که توان بینایی دارند.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

سریال دیدن (see) یک مجموعه تلویزیونی آنلاین در ژانر علمی–تخیلی درام به تهیه‌کنندگی و پخش اپل تی‌وی پلاس است.محصول کشور آمریکا است که پخش آن از سال ۲۰۱۹ در اپل تی‌وی پلاس آغاز شد. سریال (see) با بازی جیسون موموآ در نقش اصلی همراه است. فیلمنامه سریال دیدن توسط استیون نایت نگاشته شده و به‌وسیلهٔ فرانسیس لارنس کارگردانی شده‌است.بازیگرانی چون،هرا هیلمار، نستا کوپر، سیلویا هوکس، الفری وودارد، موژان آریا، کریستیان کامارگو و آرچی مادکوه در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فصل دوم این سریال از آگست ۲۰۲۱ منتشر شد.

بررسی ویژه8/10

واقعا نمایش عالی!

ببینید تماشای آن بسیار سرگرم کننده بود! داستان واقعا سرگرم کننده و جذاب. هر هفته منتظر دیدن قسمت جدید هستم. بعد از 3 فصل احساس می‌کنیم که به اندازه کافی نیستیم و آرزوی بیشتری داریم، با این حال می‌توانستم ببینم که چگونه نویسندگان ممکن است خلاقیت خود را برای ایده‌ها از دست بدهند. جایی که آنها می توانند سریال را از فصل 3 ببرند می تواند واقعاً عالی باشد، اما به احتمال زیاد به نظر می رسد که ایده هایش تمام می شود و شروع به کاهش می کند.

با وجود چند صحنه مشکوک همه را به تماشای این سریال تشویق می کنم. این شما را وادار به تفکر، قدردانی و ترس از دنیای مدرن کرد و همه چیز را هیجان انگیز نگه داشت. کار عالی در همه جا!

  • جوایز: نامزد 1 جایزه Primetime Emmy.
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Steven Knight

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟