کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود انیمیشن مری و مکس Mary and Max 2009

دانلود انیمیشن مری و مکس Mary and Max 2009 (2009)

مدت زمان: 92 دقیقه کشور: رده سنی:

داستان که در سال 1976 تا 1994 اتفاق میافتد و درباره دوستی یک دختر کوچولوی 8 ساله و مرد یهودی 44 ساله است که در نیویورک زندگی میکند. داستان بیشتر حول زندگی این دو نفر و از وقتی دخترک 8 ساله است تا وقتی 26 ساله شده و نامه هایی که بین این دو نفر رد و بدل میشود، اتفاق می افتد. این انیمیشن بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

 

 انیمیشن مری و مکس (Mary and Max) یک انیمیشن استاپ موشن بزرگسالان، کمدی-درام، محصول سال ۲۰۰۹ استرالیا به نویسندگی و کارگردانی آدام الیوت است و اولین انیمیشن بلند او بود.این فیلم توسط ملانی کومبز و ملودرام پیکچرز با موسیقی دیل کورنلیوس تهیه شده است.این فیلم زندگی و دوستی دو دوست قلمی نامحتمل را دنبال می کند.مری، یک دختر تنها استرالیایی، و مکس، یک مرد آمریکایی چاق و مبتلا به سندرم آسپرگر. این انیمیشن اولین بار در شب افتتاحیه جشنواره فیلم ساندنس 2009 در 15 ژانویه 2009 به نمایش درآمد.

این فیلم به موضوعاتی از جمله غفلت دوران کودکی، دوستی، اعتیاد، اعتیاد به الکل، بهبودی، تاریکی زندگی، اذیت کردن، تنهایی بیماری روانی، اوتیسم (به ویژه سندرم آسپرگر)چاقی، خودکشی، افسردگی، انزوا، و اضطراب می پردازد.

بررسی ویژه 8/10

خیلی عالیه

من از آن متنفرم وقتی مردم تصور می کنند که انیمیشن می تواند فقط برای بچه های کوچک باشد.

این بدان معنا نیست که کودکان نمی توانند این فیلم را تماشا کنند.

هر چیزی “نامناسب” احتمالاً از سر آنها می رود اما کمی افسرده کننده است.

توزیع کننده فیلم در ایالات متحده (IFC Films) فیلم را بر روی DVD و از طریق ویدیو در صورت تقاضا در دسترس قرار داد. این فیلم در فرانسه توسط Gaumont و در آلمان توسط MFA اکران شد و موفقیت قابل توجهی در منتقدان و باکس آفیس کسب کرد.

 

  • جوایز: 5 برد
  • زبان: انگلیسی، ییدیش
  • نویسنده: Adam Elliot

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟