دانلود فیلم سینمایی موربیوس Morbius 2022

دانلود فیلم سینمایی موربیوس Morbius 2022 (2022)

مدت زمان: 104 دقیقه کشور: رده سنی:

داستان این فیلم درباره‌ی مردی به‌نام مایکل موربیوس است که به عنوان یک بیوشیمیست مشغول به کار است ، او از کودکی از یک بیماری خونی نادر رنج می‌برد و به همین دلیل در تلاش است تا خود را معالجه کند ، اما ناخواسته طی یک آزمایش باعث می‌شود تا به خون‌آشام تبدیل شود و…

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی موربیوس یک فیلم ابرقهرمانی، اکشن، ترسناک، ماجراجویی، درام، علمی تخیلی و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی دنیل اسپینوزا است که توسط دو کمپانی Columbia Pictures و Marvel Entertainment تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز مت سازاما و بورک شارپلس براساس شخصیت مارول کامیکس به نام موربیوس، به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون جرد لتو، مایکل کیتون، مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس، ال مادریگال، تایریس گیبسون و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 1 آوریل سال 2022 میلادی توسط کمپانی Columbia Pictures در سینماهای کشور آمریکا اکران می‌شود.جالب است بدانید فیلم موربیوس سومین فیلم در دنیای مرد عنکبوتی از شرکت سونی محسوب می‌شود؛ پس از اعلام برنامه‌هایی برای خلق دنیای مشترک جدیدی از فیلم‌ها با الهام از شخصیت‌های مرد عنکبوتی که با ونوم در سال 2018 آغاز شد، سونی توسعه یکی از فیلم‌ها بر پایه شخصیت موربیوس را آغاز نمود؛ سازاما و شارپلس تا نوامبر 2017 فیلم‌نامه‌ای برای این فیلم نوشته بودند و جرد لتو و دنیل اسپینوزا نیز در ژوئن سال 2018 به‌ طور رسمی به این پروژه ملحق شدند.

بررسی ویژه 7/10

معلوم شد که نسبتا لذت بخش است …

باید اعتراف کنم که از زمانی که اولین تریلر را دیدم واقعا مشتاق تماشای «موربیوس» بودم.

اما پس از آن فیلم با تأخیر و تأخیر دوباره روبرو شد و بالاخره یک بار نقدهای بد زیادی به فیلم هجوم آوردند، بنابراین من در واقع تا حدودی تمایلی نداشتم و مردد بودم که واقعاً برای تماشای آن بنشینم. اما تصمیم گرفتم که نقدهای بد را نادیده بگیرم و ببینم فیلم چگونه با شخصیت کمیک بوک رفتار می کند.

شخصاً از نظر داستانی کمی بیشتر امیدوار بودم، اما در واقع از نظر سرگرمی به اندازه کافی کافی بود. فکر می‌کنم یک داستان منشأ برای یک شخصیت تازه وارد سینما در جای خود است.” خوشبختانه، پس از آن بازی او در نقش مایکل موربیوس بسیار خوب بود و در واقع برای شخصیت کتاب های کمیک مناسب بود.

از نظر بصری، با توجه به این واقعیت که این یک فیلم مارول است، شما واقعاً با لذت روبرو هستید. CGI و جلوه های ویژه در فیلم کاملاً چشمگیر هستند، همانطور که در تمام فیلم های مارول وجود دارد. بنابراین اگر از CGI پر زرق و برق و جلوه‌های ویژه لذت می‌برید، «Morbius» ناامید نمی‌شود.

در مجموع، پس از آن می گویم که با فیلم «موربیوس» محصول 2022 بیش از حد کافی سرگرم شدم، اگرچه در بخش داستان به کمی بیشتر امیدوار بودم. اما امیدواریم در آینده لایه های بیشتری به شخصیت و داستان او اضافه شود.

رتبه من از فیلم 2022 کارگردان دنیل اسپینوزا به هفت ستاره از ده ستاره می رسد.

  • زبان: انگلیسی، اسپانیایی، روسی
  • نویسنده: Matt Sazama, Burk Sharpless

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟