کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود فیلم سینمایی شکستن Breaking 2022 زیرنویس فارسی

دانلود فیلم سینمایی شکستن Breaking 2022 زیرنویس فارسی (2022)

مدت زمان: 103 دقیقه کشور: رده سنی:

یک کهنه سرباز تفنگداران دریایی زمانی که سعی می کند دوباره به زندگی غیرنظامی ادغام شود، با چالش های روحی و روانی روبرو می شود.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی شکستن یا بریکینگ  که با عنوان (892) نیز شناخته می‌شود، یک فیلم جنایی، درام و هیجان‌انگیز محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی ابی داماریس کوربین (Abi Damaris Corbin) است که توسط سه کمپانی Salmira Productions و Little Lamb و UpperRoom Productions تولید و منتشر شد؛فیلمنامه این فیلم را نیز ابی داماریس کوربین و کوامه وی آرما براساس مقاله ای به نام They Didn’t Have to Kill Him نوشته آرون گل در سال 2018، به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی همچون جان بویگا، نیکول بهاری، سلنیس لیوا، مایکل کنت ویلیامز، کانی بریتون، جفری دونوان، اولیویا واشنگتن، لاندن کاوینگتون و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛همچنین که براساس حوادث واقعی ساخته شده است.

اولین بار در تاریخ 21 ژانویه سال 2022 میلادی در جشنوار بین‌المللی فیلم ساندس Sundance Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد. و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 26 آگوست توسط Bleecker Street Media در سینماهای منتخب کشور آمریکا اکران شد و توانست به فروش تقریبی 2.6 میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند.

بررسی ویژه 5/10

جان بویگا یکی از بهترین تفاسیر خود را ارائه می دهد که نمایشی کاملاً متحول کننده و مملو از احساسات قابل لمس ارائه می دهد. مایکل کی ویلیامز (آخرین اجرا) و نیکول بهاری نیز فوق العاده هستند. متأسفانه روایت تک لوکیشن آنقدر تعلیق و تنش را در خود ندارد که مخاطب را در تمام طول زمان مجذوب خود کند. هنوز تکان دهنده است، اما تماشایی که بیشتر مردم تکرار نمی شوند.”

 

  • جوایز: 4 برد
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Abi Damaris Corbin, Kwame Kwei-Armah

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟