دانلود فیلم سینمایی شب بخیر مامان Goodnight Mommy 2022

دانلود فیلم سینمایی شب بخیر مامان Goodnight Mommy 2022 (2022)

مدت زمان: 84 دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم شب بخیر مامان Goodnight Mommy 2022 در مورد برادران دوقلو الیاس و لوکاس است که پس از عمل جراحی صورت مادرشان، برای زندگی با او به خانه جدیدش نقل مکان می‌کنند. اما الیاس و لوکاس به سرعت احساس می‌کنند چیزی درباره مادرشان درست نیست. همانطور که رفتار این زن هر لحظه عجیب‎تر می‌شود، پسرها متوجه می‌شوند امکان دارد این زن اصلا مادر آن‌ها نباشد و…

رضایت کاربران
0% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم شب بخیر مامان Goodnight Mommy 2022
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی شب بخیر مامان یا گودنایت مامی(Goodnight Mommy) یک فیلم ترسناک، جنایی، درام، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی مت سوبل (Matt Sobel) است که توسط دو کمپانی Animal Kingdom و Playtime تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه فیلم سینمایی شب بخیر مامان را نیز کایل وارن به رشته تحریر درآورده و بازیگرانی چون نائومی واتس، کامرون کروتی، نیکلاس کروتی، پیتر هرمان کریستال لوکاس، پری جرمی باب و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین فیلم شب بخیر مامان اولین بار در تاریخ 14 سپتامبر سال 2022 در سینماهای منتخب کشور آمریکا اکران خواهد شد سپس در 16 سپتامبر توسط سرویس ویدئویی آمازون پرایم Amazon Prime Video در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌شود.

بررسی ویژه 5/10

بازسازی بیهوده نسخه اصلی اتریشی 2014

با شروع «شب بخیر مامان» (اکران 2022؛ 92 دقیقه)،الیاس و لوکاس در محل مادرشان رها می‌شوند، در حالی که پدر با عجله می‌رود. به زودی اوضاع خیلی بد می شود.

این دومین فیلم بلند کارگردان مت سوبل (“مرا به رودخانه ببر”) است. به سادگی هیچ فایده ای برای هیچ یک از این وجود ندارد. برخی ممکن است بگویند که این یک بازسازی «وفادار» است. من آن را یک بازسازی “بیهوده” و کاملا غیر ضروری می نامم. اگر نسخه اصلی اتریشی را ندیده‌اید، و در حال بحث و گفتگو هستید که کدام نسخه را ببینید، به‌طورکلی به شما توصیه می‌کنم که نسخه اصلی اتریشی را که به بهترین شکل ممکن ترسناک است، بررسی کنید. در حالی که بازسازی هالیوود نه ترسناک، و نه سرگرم کننده است. نه خوبه نه بد فقط هست.

«شب بخیر مامان» حدود یک هفته پیش در آمازون پرایم به نمایش درآمد. کنجکاوی مرا تحت تأثیر قرار داد و در نهایت تسلیم شدم و آن را تماشا کردم.بنابراین چه نسخه اصلی اتریشی را دیده باشید یا نه، من به راحتی پیشنهاد می کنم این را بررسی کنید و نتیجه گیری خود را بگیرید.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Kyle Warren

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟