کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود فیلم سینمایی حافظه Memory 2022 زیرنویس فارسی

دانلود فیلم سینمایی حافظه Memory 2022 زیرنویس فارسی (2022)

مدت زمان: 114 دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم حافظه Memory 2022 در مورد یک آدمکش حرفه‌ای به نام الکس (با بازی لیام نیسون) است که پیشنهاد یک سازمان جنایی خطرناک برای انجام یک ماموریت را رد می‎کند. الکس به زودی متوجه می‌شود که مورد هدف این سازمان قرار گرفته و باید هر طور شده جان خود را نجات دهد اما…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی حافظه یا خاطره (به انگلیسی: Memory) در ژانر اکشن و هیجان انگیز آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی مارتین کمبل است.این بر اساس رمان De Zaak Alzheimer نوشته Jef Geeraerts ساخته شده است و بازسازی اقتباس قبلی این رمان، فیلم بلژیکی The Alzheimer Case است.لیام نیسون در نقش یک قاتل متفکر مبتلا به زوال عقل زودرس است که پس از رد قرارداد با یک دختر جوان، باید فرار کند.گای پیرس، مونیکا بلوچی، هارولد تورس، تاج آتوال و ری فیرون نیز در این فیلم ایفای نقش کرده اند.فیلم سینمایی حافظه در 29 آوریل 2022 توسط Open Road Films در ایالات متحده اکران شد و اکثراً نقدهای منفی منتقدان را دریافت کرد.

بررسی ویژه 5.7/10

انتقام هوشیار در میان فیلم‌های هیجان‌انگیز آمریکایی جریان دارد و هیچ‌کس بهتر از لیام نیسون آن را انجام نمی‌دهد.طبق معمول، هشیاری هاردکور نیسون محدودیت‌های خود را دارد: درگیر کردن کودکان امری غیرممکن است، و یک نرم‌کننده فوری برای مخاطب است. به‌علاوه، چنین کدی به نیسون ضروری اجازه می‌دهد تا یک پسر خوب در زیر «مهارت‌های ویژه» ظاهر شود.

این اصلاح تکالیف گذشته، این نمایان شدن استانداردی که قاچاق جوانان را مخدوش می کند، یک پیشرفت اخلاقی برای یک قاتل غیر اخلاقی است. تماشاگران بلافاصله در کنار قاتل قرار می گیرند و نسبت به افراد ثروتمندی که این قاچاق مذموم را انجام می دهند ابراز همدردی نمی کنند. مموری با الکس همدردی می کند، به خصوص زمانی که او با مامور اف بی آی وینسنت با بازی گای پیرس ارتباط برقرار می کند. آنها هنوز باید مراقب پیرمردهای مبتلا به زوال عقل باشند – این همان مهارت های پنهان است، عزیزم. پوستر خاطره می گوید: “ذهن او در حال محو شدن است. وجدان او پاک است.”

 

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Dario Scardapane, Jef Geeraerts, Carl Joos

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟