دانلود فیلم سینمایی خوش شانس ترین دختر زنده Luckiest Girl Alive

دانلود فیلم سینمایی خوش شانس ترین دختر زنده Luckiest Girl Alive (2022)

مدت زمان: 115 دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم خوش شانس ترین دختر زنده Luckiest Girl Alive 2022 در مورد یک نویسنده موفق به نام آنی فنلی (با بازی میلا کونیس) است که در شهر نیویورک زندگی می‌کند. اما زمانی که کارگردان یک مستند جنایی از آنی دعوت می‌کند تا داستان خود را درباره حادثه تکان‌دهنده‌ای که در نوجوانی در مدرسه معتبر برنتلی رخ داد، بازگو کند، آنی مجبور است با حقیقتی تاریک روبرو شود که زندگی او را که با دقت ساخته شده تهدید می‌کند و…

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم خوش شانس ترین دختر زنده Luckiest Girl Alive
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی خوش شانس ترین دختر زنده یا خوش شانس ترین دختر دنیا یک فیلم درام، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشورآمریکا به کارگردانی مایک بارکر (Mike Barker) است که توسط سه کمپانی Made Up Stories و Orchard Farm Productions و Picturestart تولید و منتشر شد.همچنین فیلم سینمایی خوش شانس ترین دختر زنده اولین بار در تاریخ 30 سپتامبر سال 2022 میلادی در سینماهای منتخب کشور آمریکا اکران شد.فیلم پس از اکران با نظرات مثبتی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد.

این فیلم برای بازی خوب بازیگران به ویژه میلا کونیس، جلوه‌های بصری، داستان معمایی سکانس‌های مهیج، نحوه فیلمبرداری و همچنین نحوه کارگردانی تحسین شد.

بررسی ویژه 7/10

فیلم خوش شانس ترین دختر زنده به اندازه کافی خوب ساخته شده است که موضوع جدی آن را بی اهمیت جلوه نمی دهد.فیلم ترکیب جالبی است.بسیاری از فیلم‌ها قربانیان را به‌عنوان بازماندگان هوازده نشان می‌دهند. این فیلم قربانی را به شدت جمع و جور و موفق نشان می دهد.برداشتی است که قبلاً ندیده بودم و قطعاً دیدنش خوب است.چیزی که به عنوان یک رامکام معمولی با یک قهرمان دمدمی شروع می شود.یک فیلم بسیار ظریف با مضامین تجاوز جنسی، تیراندازی با اسلحه در مدرسه، درمان روانی، بدگویی شخصیت ها و آسیب تبدیل می شود.بازیگران موفق شدند برداشت تند و تیز مضامینی را که فیلم به آن می پردازد، به تصویر بکشد.فیلم هیچ قصد یا تمایزی به جز درنگ در رویدادهای آسیب زا ندارد. بازیگران موفق شدند برداشت تند و تیز مضامینی را که فیلم به آن می پردازد، به تصویر بکشد.

این فیلم در تمام مدت علاقه خود را حفظ می کند و در نهایت رضایت بخش است، هرچند با یک ویژگی دقایق پایانی داستان را طوری تلقی می کند که انگار تمام هدفش نشان دادن یک موضوع اجتماعی و سیاسی است. در واقع، برای 98٪ از زمان اجرا خود داستان یک شخص و اینطور بهتر است.

 


  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Jessica Knoll

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟