دانلود سریال پنج روز در مموریال Five Days at Memorial 2022

دانلود سریال پنج روز در مموریال Five Days at Memorial 2022 (202)

مدت زمان: 40 دقیقه کشور: رده سنی:

سریال پنج روز در مموریال Five Days at Memorial 2022 داستان پنج روز در بیمارستانی در نیواورلئان، لس آنجلس، پس از ورود طوفان کاترینا را به تصویر کشیده است. در این میان با راهی شدن سیلاب، رفتن برق و همچنین افزایش دمای هوا، پزشکان و پرستاران بیمارستان مجبور می‌شوند در شرایط مرگ و زندگی تصمیماتی بگیرند که در سال‌های آینده گریبان‌گیر آن‌ها می‌شود و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

سریال پنج روز در مموریال(Five Days at Memorial) که با عنوان پنج روز در بیمارستان مموریال نیز شناخه میشود، یک مجموعه درام و پزشکی محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک جان ریدلی، وندی استانزلر و کارلتون کیوز (John Ridley و Wendey Stanzler و Carlton Cuse) است که فصل اول آن در سال 2022 میلادی توسط دو کمپانی ABC Signature و Scott Rudin Productions تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این سریال را نیز کارلتون کیوز و جان ریدلی براساس کتابی به همین نام نوشته شری فینک در سال 2013، به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون ورا فارمیگا، رابرت پاین، مولی هاگر، دبلیو.ارل براون، شارون متیوز، چری جونز، ادپرو اودیه، سارا آلن و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین پخش این سریال اولین بار از تاریخ 12 آگوست سال 2022 میلادی توسط سرویس استریم +Apple TV در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی آغاز شد و تا 16 سپتامبر نیز ادامه خواهد داشت.

سریال پنج روز در مموریال پس از پخش با بازخوردهای مثبت فراوانی از سوی بینندگان روبرو گردید به طوری که برای خط داستانی، بازی خوب بازیگران به ویژه بازی جذاب ورا فارمیگا، جلوه‌های ویژه، کارگردانی، نحوه فیلمبرداری، شخصیت‌پردازی‌ها و همچنین نویسندگی مورد تحسین و ستایش قرار گرفت.

بررسی ویژه 9/10

قدرتمند من به 3 قسمت اول که اخیرا پشت سر هم دیدم امتیاز می دهم. هر کدام با ادامه قسمت ها قدرتمندتر شدند. روز 3 بهترین روز از 3 بود زیرا اکنون همه آنها می دانند که به سرعت هیچ کمکی دریافت نمی کنند. من هیچ بازیگر خاصی را انتخاب نمی‌کنم… همه آنها فوق‌العاده هستند و با قسمت‌های مشابه زندگی واقعی‌شان از کتابی که من به‌تازگی خواندنش را به پایان رساندم آشنا هستند. فیلمبرداری و فیلمبرداری فوق العاده بود… ستایش بزرگ برای خدمه تورنتو.


 

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Carlton Cuse،John Ridley

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟