دانلود فیلم سینمایی مجری The Enforcer 2022 زیرنویس فارسی

دانلود فیلم سینمایی مجری The Enforcer 2022 زیرنویس فارسی (2022)

مدت زمان: 90دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم مجری The Enforcer 2022 در مورد خلافکاری به نام کودا (با بازی آنتونیو باندراس) است که وقتی متوجه می‌شود رئیسش استل (با بازی کیت باسورث) زندگی یک دختر جوان را در معرض خطری جدی قرار داده است، همه چیز را فدا می‌کند تا سازمان جنایتکاری را که تمام زندگی خود را برای ساختن آن صرف کرده بود، از بین ببرد و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

فیلم سینمایی مجری در ژانر اکشن، جنایی، درام و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی ریچارد هیوز (Richard Hughes) است که توسط سه کمپانی Born to Burn Films و Millenium Media Group و Millennium Media تولید و منتشر شد فیلمنامه را نیز دبلیو پیتر ایلیف به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی همچون آنتونیو باندراس، کیت باسورث، موژان آریا، زولی گریگز الکسیس رن، ناتالی برن، مارک راینو اسمیت، لوک بوشیر و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین فیلم سینمایی مجری اولین بار در تاریخ 23 سپتامبر سال 2022 میلادی توسط Screen Media Films در سینماهای منتخب کشور آمریکا اکران شد سپس توسط Millennium Media در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، فرانسه و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

برسی ویژه 6/10

فیلمنامه ایلیف و کارگردانی هیوز ممکن است چیزی را که قبلاً ندیده‌ایم ارائه ندهند، اما هر دو به بازیگران فضای لازم را می‌دهند تا آنچه را که برای ماندن نیاز داریم به ما بدهندسرمایه گذاری کرد.

The Enforcer برای این ژانر فیلم بدی نیست. برای یک بار تماشای آن به اندازه کافی خوب است اما فیلمی نیست که در آینده دوباره آن را تماشا کنم. برای آن فاقد کیفیت است. آنتونیو باندراس بازیگر بدی نیست اما بازیگر برنده جایزه هم نیست. حالات چهره او در اکثر مواقع یکسان است، هر شخصیتی که بازی کند. راستش من ترجیح دادم مژان آریا بازیگر ناشناخته را تماشا کنم. The Enforcer یک فیلم اکشن است که فیلمبرداری خوبی دارد اما کمی قابل پیش بینی است. خود عنوان قبلاً طرح داستان را نشان می دهد آنتونیو قرار است جهنم زنده را اجرا کند، پس انتظار دیگری نداشته باشید. کمی شبیه یک فیلم با لیام نیسون، شما فقط می دانید که نتیجه چه خواهد بود.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: W. Peter Iliff

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟