دانلود سریال بیمار The Patient 2022 فصل اول

دانلود سریال بیمار The Patient 2022 فصل اول (2022)

قسمت 8،9،10 فصل اول اضافه شد
مدت زمان: 30دقیقه کشور: رده سنی:

سریال بیمار The Patient 2022 در مورد روان درمانگری به نام آلن اشتراوس می‌باشد که به تازگی همسرش را از دست داده است. در این میان او توسط یک قاتل زنجیره‌ای به نام سم فورتنر گروگان گرفته می‌شود. او از آلن می‌خواهد تا جلوی تمایلات وی به قتل را گرفته و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان: -
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

سریال بیمار (The Patient 2022) یک مجموعه معمایی، درام و هیجان انگیزمحصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک کریس لانگ کوین بری و گوئینت هوردر-پایتون(Chris Long و Kevin Bray و Gwyneth Horder-Payton) است

بررسی ویژه 5/10

تغییر بررسی 10 ستاره من پس از تماشای قسمت 3

این بررسی 10 ستاره من بود…..ما به طور جدی به نمایش های بیشتری مانند این نیاز داریم، خسته از این همه نمایش زباله.  این دکستر در روان درمانی است. بازی استیو کارل طبق معمول عالی است، به عنوان یک درمانگر یهودی بسیار متقاعد کننده است، و دامنال گلیسون شخصیتی شبیه دکستر عجیب اما تا حدودی دوست داشتنی خلق کرد که به دلیل حرفه اش در غذاهای خوب بسیار آگاه بود. مدام غذاهایی را که از رستوران ها به خانه می آورد با نام ها و توضیحات فانتزی توضیح می دهد. نمایش دارای طنز سیاه همراه با تعلیق و عقل است.

من تا الان 2 قسمت از سریال بیمار The Patient 2022 دیدم و امیدوارم کیفیت و شتاب قسمت های اولیه حفظ بشه. من واقعا از آن لذت بردم  و این نقد 5 ستاره من است …. بعد از یک هفته انتظار برای 20 دقیقه قسمت سوم نظر من را به 5 ستاره تغییر داد. مثل این است که یک جعبه شکلات بگیرید و وقتی آن را باز می کنید فقط یک نصف شکلات خورده شده است. قسمت ها خیلی کوتاه و خالی هستند ارزش 1 هفته صبر کردن برای نصف تکه شکلات را ندارند. می توانست بازی فوق العاده ای داشته باشد، می تواند یک داستان جالب باشد، ممکن است هنوز هم باشد، اما در حال حاضر ارزش 1 هفته انتظار برای 20 دقیقه خالی بودن را ندارد.

سریال B-Plot نسبتاً اصلی را نیز ارائه می دهد. با تمام عمق شخصیتی که دارد، فصل حیله گرانه ای که دارد، پیچ و تاب و شگفتی کم ندارد. … این دنباله ای بیش از ارزش برای یکی از بهترین درام های دهه گذشته است.



  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Joel Fields, Joseph Weisberg

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟