دانلود سریال کلوپ نیمه شب The Midnight Club 2022فصل اول

دانلود سریال کلوپ نیمه شب The Midnight Club 2022فصل اول (2022)

قسمت 10(آخر) از فصل اول اضاف شد
مدت زمان: 50دقیقه کشور: رده سنی:

سریال کلوپ نیمه شب The Midnight Club 2022 در مورد گروهی از نوجوانان مبتلا به بیماری‌های لاعلاج است که در آسایشگاه برایتکلیف زندگی می‌کنند و همراه با هم کلوپ نیمه شب را تشکیل داده‌اند. آن‌ها در نیمه شب مخفیانه با یکدیگر ملاقات می‌کنند تا داستان‌های ترسناک تعریف کنند. این گروه با هم پیمانی می‌بندند که هر کسی زودتر بمیرد، تلاش کند تا با بقیه اعضای کلوپ نیمه‌ شب از آن سوی قبر ارتباط برقرار کند و…

رضایت کاربران
100% (2 رای)
کارگردان: -
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

سریال کلوپ نیمه شب یا باشگاه نیمه شب (The Midnight Club 2022) یک مجموعه ترسناک، رازآلود، هیجان انگیز و درام محصول کشورهای آمریکا و کانادا به کارگردانی مشترک اکسل کارولین، مایکل فیموناری، مایک فلانگان و ویت نگوین (Axelle Carolyn و Michael Fimognari و Mike Flanagan و Viet Nguyen) است که فصل اول آن در سال 2022 میلادی توسط دو کمپانی Intrepid Pictures و Téléfilm Canada تولید و منتشر شد.

فیلمنامه سریال باشگاه نیمه شب را نیز مایک فلانگان، لیا فونگ و جولیا بیکنل براساس رمانی به همین نام نوشته کریستوفر پایک در سال 1994، به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون سامانتا اسلویان، زک گیلفورد، ایگبی ریگنی، هدر لانگنکمپ، مت بیدل، آنرا سیمون، روث کاد، آیا فوروکاوا، یوکی موریتا و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این سریال اولین بار در تاریخ 7 اکتبر سال 2022 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، چین و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ سریال کلوپ نیمه شب تاکنون با بازخوردهای مثبت و استقبال گسترده از سوی مخاطبین و منتقدان مواجه شده است؛ این مجموعه برای شیوه کارگردانی، فیلمنامه، صداگذاری‌ها، جنبه‌های فنی، طراحی صحنه، شخصیت‌پردازی‌ها، جلوه‌های ویژه، داستان معمایی و همچنین اجراها ستوده شد.

 بررسی ویژه 7/10

از نکات مثبت شروع کنید. بازیگران اصلی با اینکه جوان هستند اما خیلی خوب هستند. دیالوگ عمدتاً هوشمندانه باقی می ماند. و همانطور که داستان در دهه 90 اتفاق می افتد، لحظات خوبی از نوستالژی وجود دارد، به خصوص با استفاده از موسیقی در میان دیگر تخم مرغ های عید پاک. مانند تمام نمایش های فلانگان، وحشت در زیرمتن است تا محوریت خود داستان.

The Midnight Club 2022 سعی می‌کند کارهای زیادی را همزمان انجام دهد، این درام درباره نوجوانان پایانی است که با مرگ در مکانی به ظاهر خالی از سکنه سروکار دارند و همچنین یک مجموعه گلچین با داستان‌هایی از ترسناک تا علمی تخیلی است. و تا 3 قسمت آخر، برای بیننده آسان است که در این ادغام مضامین گم شود. و این تجربه می تواند گاهی اوقات “چالش برانگیز” باشد. در کل می‌توانم بگویم سریال را دوست داشتم، اما آن را دوست نداشتم. اما شخصاً، غلبه بر برخی اپیزودها را کار دشواری دیدم. جنبه های مثبت بیشتر از جنبه های منفی است.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Mike Flanagan, Leah Fong

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟