دانلود سریال توکیو وایس Tokyo Vice 2022 فصل اول

دانلود سریال توکیو وایس Tokyo Vice 2022 فصل اول (2022)

مدت زمان: 60دقیقه کشور: رده سنی:

سریال توکیو وایس Tokyo Vice 2022 براساس داستانی واقعی در سال 1999 میلادی روایت شده و در مورد یک روزنامه‌نگار آمریکایی به نام جیک ادلستاین است که به توکیو نقل مکان می‌کند تا به‌ عنوان اولین خبرنگار خارجی به جمع کارکنان یک روزنامه بزرگ ژاپنی بپیوندد. او که در یکی از گروه‌های این روزنامه زیر بال و پر یک کاراگاه کهنه‌کار گرفته شده بود، تصمیم می‌گیرد که دنیای تاریک و خطرناک یاکوزای ژاپنی را مورد بررسی قرار دهد و آن را کاوش کند…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

سریال توکیو وایس (Tokyo Vice) یک مجموعه جنایی، درام و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک جوزف کوبوتا ولادیکا، هیکاری، مایکل مان و آلن پول است. فصل اول سریال توکیو وایس در قالب 8 قسمت در سال 2022 میلادی توسط سه کمپانی Boku Films و Endeavor Content  WOWOW تولید و منتشر شد.

راجرز، آدام استاین و جسیکا بریکمن براساس کتابی به همین نام نوشته جیک ادلستاین در سال 2009 است. هنرمندانی چون انسل الگورت، کن واتانابه، راشل کلر، شو کاساماتسو، الا رامپ، شون سوگاتا، ماساتو هاگیوارا و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پخش این سریال اولین بار از تاریخ 7 آوریل سال 2022 میلادی توسط سرویس استریم اچ‌بی‌او مکس HBO Max در آمریکا انگلستان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی آغاز شد. سریال فساد توکیو تاکنون نظرات مثبت فراوانی از سوی مخاطبین دریافت کرده و برای بازی خوب بازیگران، داستان، کارگردانی فیلمنامه و همچنین نحوه تدوین و تولید تحسین شده است.

در سال 1999، زمانی که او به عنوان یک خبرنگار تازه کار برای Yomiuri Shimbun استخدام شد. او به عنوان یک کادت، توصیف می کند که تحت بال سکیگوچی، یک کارآگاه مسن تر گرفته شده. ادلشتاین در ابتدا به سایتامای «تک» منصوب شد و این خاطرات 12 سال بعدی او را به عنوان کارمند روزنامه پوشش می دهد و هفته های کاری 80 ساعته، مشکلات روابط و تعاملات بین گزارشگران جنایی و پلیس را توصیف می کند. موارد خاص شامل جستجوی قاتل لوسی بلکمن است، و خاطرات همچنین تهدیدهای مرگ را پس از انتشار افشاگری در تاداماسا گوتو شرح می دهد.

سریال “Tokyo Vice” مقدمه‌چینی خوبی برای روایت داستان وجود دارد. این مقدمه چینی باعث هرچه سریال جلوتر می‌رود با اتفاقات جذاب‌تری روبرو شویم. در سریال بیشتر تمرکز اصلی برروی بُعد جنایی داستان است. موضوعات مافیایی و جاسوسی کمتر مورد توجه است.

 

بررسی ویژه 8/10

Tokyo Vice خیلی بهتر از چیزی بود که انتظار داشتم. به نظرم خوب بود و من از طرفداران مایکل مان هستم و شنیدم که او دلبسته است و هنوز هم فراتر از انتظارات من بود. این بر اساس یک داستان واقعی است و یک دیدگاه واقع بینانه از دنیای جنایتکاران ژاپن را نشان می دهد. این نمایش هیجان انگیز است و شما را از همان قسمت اول در سراسر سریال روی لبه صندلی خود نگه می دارد! کل بازیگران عالی هستند و با بازی‌های فوق‌العاده آنسل الگورت و کن واتانابه رهبری می‌شوند. من این نمایش را کاملا توصیه می کنم!

  • زبان: ژاپنی،انگلیسی
  • نویسنده: Jake Adelstein (based on the book by), J.T. Rogers (screenplay)

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟