دانلود فیلم ویرد: داستان ال یانکوویچ Weird: The Al Yankovic Story

دانلود فیلم ویرد: داستان ال یانکوویچ Weird: The Al Yankovic Story (2022)

مدت زمان: 100 دقیقه کشور: رده سنی:

براساس داستانی واقعی روایت شده و تمام جنبه‌های زندگی خواننده، ترانه‌سرا، هنرپیشه و صداپیشه آمریکایی، ال یانکوویچ را از زمان رسیدنش به شهرت و موفقیت‌ تا روابط عاشقانه‌اش با افراد مشهور و همچنین سبک زندگی نامناسبش را به تصویر کشیده است و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم ویرد: داستان ال یانکوویک Weird: The Al Yankovic Story 2022
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

دانلود فیلم ویرد: داستان ال یانکوویچ Weird: The Al Yankovic Story

فیلم ویرد: داستان ال یانکوویچ یا ویرد: داستان ال یانکوویک (Weird: The Al Yankovic Story 2022) یک فیلم بیوگرافی، کمدی و موسیقی محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی اریک اپل (Eric Appel) است که توسط سه کمپانی‌ Funny or Die و Tango Entertainment (III) و The Roku Channel تولید و منتشر شد.

فیلم Weird: The Al Yankovic تاکنون توانسته نظرات مثبت فراوانی را به خود جلب کند به طوری که برای داستان واقعی، فضاسازی‌ها، سکانس‌های طنز، مفاهیم مطرح شده، بازی خوب بازیگران به ویژه بازی زیبای دنیل ردکلیف، نحوه کارگردانی، موسیقی نحوه فیلمبرداری و همچنین ارزش‌های تولید تحسین و ستایش شد؛ فیلم ویرد: داستان ال یانکوویچ نگاهی هجوآمیز به زندگی‌ یانکوویچ، موسیقیدان آمریکایی دارد که دنیل ردکلیف در نقش وی ظاهر شده‌ است؛ این فیلم پس از حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو Toronto International Film Festival موفق شد برنده جایزه بهترین کارگردانی شود.

بررسی ویژه 8/10

امشب! در یک UHF انحصاری بسیار، بسیار خاص…
به همان اندازه که من به ال عجیب علاقه دارم، در واقع نمی خواستم این را ببینم. به نظر می رسید یکی دیگر از فیلم های پف کرده عمدتاً دروغین و بیش از حد ملودراماتیک گروه موسیقی ظهور/پاییز. من اشتباه کرده بودم این اکنون فیلم رسمی/غیر رسمی مورد علاقه من برای گروه راک است. قبل از شروع، ویرد آل واقعی از ما می خواهد که از فیلم زندگی نامه اش لذت ببریم. داستان واقعی او، چشمک، چشمک.با پیشرفت فیلم، بالاخره متوجه شدم که این فیلم چیست و در حالی که زمان زیادی طول کشید تا به آنجا برسم، ارزشش را داشت. ویرد آل یک نابغه ناب است. اگر موسیقی او و او را به عنوان یک هنرمند دوست دارید، مانند من، این فیلم را دوست خواهید داشت. جوک ها فوق العاده ایمن هستند، اما موسیقی او هم همینطور است. این بدان معنا نیست که آنها کمتر خنده دار هستند. فیلم ویرد: داستان ال یانکوویک یک شادی کامل بود و هر سه بازیگر اصلی: دنیل رادکلیف، ایوان ریچل وود و رین ویلسون همه عالی بودند.    
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Eric Appel،'Weird Al' Yankovic

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟