دانلود فیلم گذرگاه Causeway 2022

دانلود فیلم گذرگاه Causeway 2022 (2022)

مدت زمان: 81 دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم گذرگاه Causeway 2022 در مورد یک سرباز نظام وظیفه به نام لینزی (با بازی جنیفر لارنس) است که در حین اعزام به مناطق جنگی افغانستان، دچار آسیب مغزی می‌شود. حال او پس از بازگشت به خانه در نیواورلئان، تلاش می‌کند تا خود را با زندگی جدیدش وفق دهد اما…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
6.6 /10
67%
91%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیر نویس چسبیده
0
0

فیلم سینمایی گذرگاه یا مسیر میان آبی (Causeway 2022) که با عنوان (Red, White and Water) نیز شناخته می‌شود، یک فیلم درام محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی لیلا نوگبائر (Lila Neugebauer) است که توسط کمپانی‌های A24 و Excellent Cadaver و IAC Films تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه فیلم Causeway 2022 را نیز لوک گوبل، اوتسا مشفق و الیزابت سندرز به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده،همچنین فیلم مسیر میان آبی اولین بار در تاریخ 10 سپتامبر سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌الملی فیلم تورنتو Toronto International Film Festival در کشور کانادا به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 4 نوامبر توسط کمپانی A24 در سینماهای کشور آمریکا اکران خواهد شد.

بررسی ویژه 6/10

من اجرای برایان تایری هنری را الهام بخش یافتم. برای JLaw کمتر. مشکل این فیلم این است که سعی می کند همه چیز را از طریق خلق و خو و نمایش به جای تعامل منتقل کند. همه چیز در زیر سطح است و در حالی که می تواند به زندگی واقعی زنگ بزند، گاهی اوقات سرگرمی دشوار است.

حتی صحنه محوری، که می‌دانید در راه است، زمانی که 2 شخصیت ما بالاخره باید برخی از چیزهایی را که از یکدیگر نگه می‌داشتند بیرون بگذارند، تا حدودی خاموش می‌شود و هنوز هم کمی محتاطانه است. بنابراین این فیلم در پایان کمی راضی کننده نیست. من هنوز توصیه می کنم برای عملکرد هنری آن را تماشا کنید، اگرچه او واقعاً در اوج بازی خود است.

اینکه این بازیگران برجسته توانستند چنین کار ظریف و دلسوزانه‎‌ای برای این کارگردان جوان و بااستعداد انجام بدهند، واقعا فوق‌العاده است.

 

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Luke Goebel, Ottessa Moshfegh, Elizabeth Sanders

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟