دانلود فیلم پلیس من My Policeman 2022

دانلود فیلم پلیس من My Policeman 2022 (2022)

مدت زمان: 88 دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم پلیس من My Policeman 2022 در مورد مردی به نام پاتریک است که با ورود به خانه زوجی به نام ماریون و تام، رازی تکان‌دهنده مربوط به 40 سال قبل را آشکار می‌کند اما…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

فیلم سینمایی پلیس من یا مای پلیس‌ من (My Policeman 2022) یک فیلم عاشقانه و درام محصول سال 2022 کشورهای آمریکا و انگلستان به کارگردانی مایکل گرندیج (Michael Grandage) است که توسط سه کمپانی Amazon Studios و Independent Entertainment و MGC Entertainment تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه فیلم مای پلیس‌ من (My Policeman 2022) را نیز رون نیسوانر براساس رمانی به همین نام نوشته بیتان رابرتز در سال 2012، به رشته تحریر درآورده،همچنین فیلم پلیس من اولین بار در تاریخ 11 سپتامبر سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو Toronto International Film Festival در کشور کانادا به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 21 اکتبر در سینماهای منتخب کشور آمریکا اکران شد.

بررسی ویژه 5/10

خوب بود…

خیلی جالب است اگر مردم واقعاً فیلم را بر اساس فیلمنامه، بازیگری، فیلمبرداری، کارگردانی و غیره ارزیابی کنند. با تمام نگرانی ها در مورد این موضوع صرفاً به دلیل موضوع و کمی در مورد چیزهای مهم دیگر. جدا از موضوع، جنبه های دیگر فیلم در بهترین حالت خوب بود. من قطعات دورهمی را دوست دارم، بنابراین آن را به خاطر آن دوست داشتم، و هری استایلز واقعاً برای چشمان آسان است. اما همه چیز خوب بود و آن شاهکاری نبود که بسیاری از مردم ادعا می کنند به نظر من است.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Ron Nyswaner, Bethan Roberts

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟