دانلود فصل اول سریال: شانتارام Shantaram 2022

دانلود فصل اول سریال: شانتارام Shantaram 2022 (2022–)

تا قسمت پایانی بروز رسانی شد
مدت زمان: 42 دقیقه کشور: رده سنی:

در سریال شانتارام Shantaram 2022 می‌بینید لین فورد یک فرد معتاد به هروئین می‌باشد که به دلیل سرقت زندانی شده بود اما اکنون فرار کرده و در محله‌های فقیرنشین بمبئی به عنوان یک پزشک کار می‌کند. به زودی پیوندهای لین با دنیای مخوف جنایتکاران او را به افغانستان می‌رساند، جایی که او با رئیس گروه مافیا که درگیر نبردی با مجرمان روسی است، شریک شده و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
8.2 /10
62
56%
کارگردان: -
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

سریال شانتارام (Shantaram 2022) یک مجموعه اکشن، ماجراجویی، جنایی، درام و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک ایان بی مک دونالد، بهارات نالوری و برانون هیوز (Iain B. MacDonald و Bharat Nalluri و Bronwen Hughes) است که فصل اول آن در سال 2022 میلادی توسط دو کمپانی Anonymous Content و Paramount Television تولید و منتشر شد. فیلمنامه سریال (Shantaram 2022) را نیز استیو لایت فوت، بورنیلا چاترجی و اریک وارن سینگر براساس رمانی پرفروش به همین نام اثر گریگوری دیوید رابرتز، به رشته تحریر درآورده،همچنین پخش این سریال اولین بار از تاریخ 14 اکتبر سال 2022 میلادی توسط سرویس استریم +Apple TV در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان ایتالیا، فرانسه و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی آغاز شد؛ سریال اکشن شانتارام تاکنون با نظرات مثبت فراوان و استقبال گسترده از سوی مخاطبین روبرو شده است به طوری که برای فیلمنامه، طراحی صحنه، شخصیت‌پردازی‌ها، جنبه‌های فنی، خط داستانی، نحوه کارگردانی، صداگذاری‌ها و همچنین بازی بازیگران به ویژه چارلی هونام تحسین و ستایش شده است.

بررسی ویژه 8/10

اقتباس عالی، بازآفرینی زیبای بمبئی، اجرای فرماندهی هانمن…

این یک تجربه عاطفی و فلسفی را ارائه می دهد و اقدامات پرهیاهو را از دست نمی دهد. شهر به رقص مهتاب بر امواج اوج دریای عرب. غزل بوپندرا سینگ در یکی از قسمت ها برازنده صحنه است. توسعه شخصیت ها تا حدودی شتابزده است اما جزئیات زیادی را از قلم نمی اندازد.

با تماشای صحنه به صحنه قسمت‌های سریال «شانتارام» می‌توانید پیام داستانی فوق‌العاده آن را به خوبی درک کنید. جدای از این نیز بازیگران از جمله چارلی هونام توانسته‌اند به خوبی نقش‌های خود را به نمایش در بیاورند. موسیقی و فیلمبرداری سریال نیز عالی به نظر می‌رسد و تصاویر به نمایش درآمده از شهر بمبئی نیز جذابیت این اثر را دو چندان کرده‌اند.

نقش‌آفرینی خوب بازیگران، طراحی تولید بسیار زیبا و از هم گسیختگی از جمله نکات مثبت و منفی سریال «شانتارام» به شمار می‌روند. اثر بدی نیست اما تا سریالی برجسته و جذاب فاصله زیادی دارد.

  • زبان: انگلیسی، مراتی

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟