دانلود فیلم قاتلان  Slayers 2022

دانلود فیلم قاتلان Slayers 2022 (2022)

مدت زمان: 88 دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم قاتلان Slayers 2022 در مورد گروهی از افراد معروف در فضای مجازی است که به عمارت یک میلیاردر منزوی دعوت می‌شوند. اما آن‌ها به زودی متوجه می‌شوند در خانه یک خون آشام شیطانی به دام افتاده و تنها راه نجاتشان یک گیمر آنلاین معروف و یک شکارچی خون آشام قدیمی به نام الیوت جونز است که…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

فیلم سینمایی قاتلان یا اسلیرز (Slayers 2022) که با عناوین (With Teeth) و (Nos.0) نیز شناخته می‌شود، د ژانر ترسناک، کمدی، اکشن و فانتزی محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی کی. آشر لوین (K. Asher Levin) است که توسط سه کمپانی BondIt Media Capital و Buffalo 8 Productions و Fasehun Films تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم  اکشن اسلیرز را نیز کی. آشر لوین و زک ایمبروگنو به صورت مشترک، به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی همچون توماس جین، کارا هیوارد، جک دانلی، لیدیا هرست، مالین آکرمن، ابیگیل برسلین، اشلی ریس، رایلی دل ری، ساویر شاربینو، آدام آمبروسو، گالن هاوارد و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین فیلم قاتلان اولین بار در تاریخ 21 اکتبر سال 2022 میلادی توسط The Avenue Entertainment در سینماهای کشور آمریکا اکران شد سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌گردد.

بررسی ویژه  1/10

بدترین فیلم تاریخ!

هیچ چیز مثبت یا خوبی نمی توانم در مورد این فیلم بگویم. اگر می توانستم به آن امتیاز 0 بدهم، می دادم.

فیلم (Slayers 2022) را تا آخر دیدم به این امید که بهتر شود یا با صدای بالا تمام شود. هرگز این کار را نکرد. بازی، موسیقی، کار دوربین، دیالوگ بد، بازیگران… همه چیز فقط بد است!

ای کاش پولی داشتم که مثل مردم یا خانه‌های فیلمی که واقعاً این فیلم‌ها را تولید یا تأیید می‌کنند، دور بریزم. توماس جین و مالین آکرمن باید واقعاً برای کار سخت باشند.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Zack Imbrogno, K. Asher Levin

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟