دانلود فیلم شگفتی   The Wonder 2022

دانلود فیلم شگفتی The Wonder 2022 (2022)

مدت زمان: 108 دقیقه کشور: ، ، رده سنی:

فیلم شگفتی The Wonder 2022 در سال 1862 میلادی در کشور ایرلند روایت شده و در مورد یک پرستار انگلیسی به نام لیب رایت است که به دهکده‌ای روستایی فرستاده می‌شود، جایی که او وظیفه دارد از دختر جوانی که ماه‌هاست چیزی نخورده اما به طور معجزه‌آسایی زنده و سالم است، مراقبت کند و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
6.7 /10
70%
85/100%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

فیلم شگفتی یا واندر (The Wonder 2022) یک فیلم درام، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشورهای آمریکا، ایرلند و انگلستان به کارگردانی سباستین للیو (Sebastián Lelio) است که توسط سه کمپانی‌ Element Pictures و Element و Fís Éireann / Screen Ireland تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه فیلم درام واندر را نیز اما داناهیو، سباستین للیو و آلیس توس براساس رمانی به همین نام نوشته اما داناهیو در سال 2016، به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی همچون نیام الگار، فلورنس پیو، دیوید ویلموت، روث بردلی دارسی کمپیون، ابیگیل کوبرن، کارلا هرلی اودوایر، ژولیت هرلی اودوایر، کارلی کین و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم شگفتی اولین بار در تاریخ 2 سپتامبر سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم Telluride Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 2 نوامبر در سینماهای منتخب کشور آمریکا اکران شد.

فیلم شگفتی موفق شد نامزد دریافت 13 جایزه شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین

فیلمنامه، بهترین طراحی تولید، بهترین صداگذاری، بهترین بازیگر نقش اول زن با بازی فلورنس پیو و بهترین موسیقی متن اشاره کرد.

بررسی ویژه 8/10

فیلمی آرام سوز درباره قدرت باور…

The WONDER 2022 به کارگردانی سباستین للیوا، یک کاوش جذاب در رابطه بین علم و مذهب است که در میدلند ایرلندی دهه

1800 اتفاق می‌افتد.

فلورانس پیو در نقش لیب عالی است و حس قاطعیت و آسیب پذیری را به شخصیت القا می کند. صحنه‌های او با کسیدی به‌ویژه قوی هستند، زیرا این دو بازیگر به خوبی با یکدیگر بازی می‌کنند. فیلمبرداری زیباست و کاوش فیلم در مضامین آن قابل تامل است. فیلمنامه هوشمندانه و خوش نوشته است و فضای کلی فیلم فوق العاده موثر است.

همه موارد که باعث سنگینی این اثر شده‌اند، در عین حال، آن را مسحورکننده کرده‌اند و به همین دلیل نیز پس از پایان تماشای آن نمی‌توانید آن را از ذهن خود بیرون کنید.

 

  • جوایز: 1 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Alice Birch, Emma Donoghue, Sebastián Lelio

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟