دانلود فیلم تار    Tar 2022

دانلود فیلم تار Tar 2022 ( 2022)

مدت زمان: 145 دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم تار Tar 2022 در مورد موسیقی‌دان مشهور جهان و اولین رهبر ارکستر زن تاریخ آلمان، لیدیا تار است که تنها چند روز با ضبط سمفونی‌ای که او را به اوج می‌رساند، فاصله دارد. اما درست زمانی که به نظر می‌رسد همه چیز بر علیه لیدیا است، پترا، دختر خوانده شش ساله بسیار باهوش و جذاب او، به یک پشتوانه عاطفی مهم برای مادر مبارزش تبدیل می‌شود و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنوی چسبیده
0
0

فیلم تار (Tár 2022) در ژانر درام و موسیقی محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی تاد فیلد (Todd Field) است که توسط سه کمپانی‌ Focus Features و Standard Film Company و EMJAG Productions تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز تاد فیلد به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی همچون کیت بلانشت، نینا هوس، نوئمی مرلان، مارک استرانگ، سوفی کائور، جولیان گلاور آلن کوردانر، سیلویا فلوت و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم تار Tár 2022 اولین بار در تاریخ 1 سپتامبر سال 2022 میلادی در هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی ونیز Venice Film Festival در کشور ایتالیا به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 28 اکتبر توسط کمپانی Focus Features در سینماهای کشور آمریکا اکران شد و توانست به فروش تقریبی 4.6 میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند. این فیلم در نهایت در آمریکا، انگلستان، کانادا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، استرالیا، کره جنوبی، چین و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

 

بررسی ویژه 10/10

بازیگری کلاس استاد کیت بلانشت…

فیلم واقعاً روی شما تأثیر می گذارد، چیزی است که قبلاً ندیده اید. شخصیت دلسوزانه به نظر نمی رسد، اما این چیزی است که بازی کیت را شگفت انگیز می کند. تفاوت‌های ظریف و لایه‌هایی که او در این فیلم دارد، چیزی کم از یک هنرپیشگی استاد کلاس ندارد.

او واقعاً با ظرافت با این کاراکتر ضمانت می کند، کار آسانی برای بازیگر نیست، کیت در سطحی بسیار متفاوت عمل می کند، شاید به

همین دلیل است که او یکی از بهترین بازیگران تمام دوران محسوب می شود، اگر نه بهترین. او صاحب صفحه است و در تمام فریم های فیلم حضور دارد.

فیلم شگفت انگیز شگفت انگیز، شخصیت های جانبی نیز بهترین عملکرد خود را دادند، به خصوص نینا هوس که نقش شریک زندگی او را بازی می کند. مرلانت و سوفی تازه وارد نیز شگفت انگیز هستند.

من از منتقدان خواهش می کنم که واقعاً این فیلم را تجربه کنند، تحت تأثیر دیگران قرار نگیرید، فقط خودتان آن را ببینید.

  • زبان: انگلیسی، آلمانی
  • نویسنده: Todd Field

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟