دانلود فیلم آمستردام Amsterdam 2022

دانلود فیلم آمستردام Amsterdam 2022 (2022)

مدت زمان: 122 دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم آمستردام Amsterdam 2022 در دهه 1930 میلادی روایت شده و در مورد سه دوست، یک پزشک، یک پرستار و یک وکیل است که شاهد یک قتل هستند. اما آن‌ها به زودی به مظنونین اصلی این قتل تبدیل شده و یکی از ظالمانه‌ترین توطئه‌های تاریخ آمریکا را کشف می‌کنند که…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
دانلود فیلم آمستردام Amsterdam 2022
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

فیلم سینمایی آمستردام (Amsterdam 2022) که با عنوان (Canterbury Glass) نیز شناخته می‌شود، یک فیلم کمدی، درام، معمایی جنایی و تاریخی محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی دیوید او. راسل (David O. Russell) است که توسط سه کمپانی 20th Century Studios و Canterbury Classic و Forest Hill Entertainment تولید و منتشر شد.

فیلمنامه فیلم Amsterdam 2022 را نیز دیوید او. راسل به رشته تحریر درآورده و ستارگانی همچون کریستین بیل، مارگو رابی، جان دیوید واشنگتن، رامی ملک، کریس راک، زوئی سالدانیا، آنیا تیلور-جوی، مایکل شنون، تیلور سوئیفت، تیموتی اولفینت، آلساندرو نیوولا، ماتیاس خونارتس، آندره‌آ ریسبرو، مایک مایرز، رابرت دنیرو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین فیلم آمستردام اولین بار در تاریخ 7 اکتبر سال 2022 میلادی توسط Walt Disney Studios Motion Pictures و 20th Century Studios در سینماهای کشور آمریکا اکران خواهد شد سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌شود؛ فیلم آمستردام پس از اکران در 18 سپتامبر در سالن کنسرت Alice Tully Hall با نظرات مثبت فراوانی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد و برای بازی بازیگران به ویژه بازی زیبای کریستین بیل و مارگو رابی، چهره‌پردازی، طراحی لباس، شیوه روایت، خط داستانی، ارزش‌های تولید و همچنین نحوه کارگردانی تحسین گردید.

بررسی ویژه 7/10

فیلم بازیگوش، بازیگری عالی، بازیگران شگفت انگیز!

من به خاطر نقدهای منفی زیادش با پیش‌بینی به «آمستردام» نزدیک شدم، اما معلوم شد که این فیلم سرگرم‌کننده، پرتعلیق و با

بازی‌های بازیگری عالی بود.

لباس های دوره، ماشین ها و غیره عالی بودند. همانطور که منتقد دیگری بیان کرد، کریستین بیل فوق العاده بود، اما زوئی سالدانا و دیوید واشنگتن به همراه دنیرو فیلم را خاص کردند.

※※مناسب جمع خانواده ♨️

 

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: David O. Russel

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟