دانلود فیلم بلیطی به بهشت  Ticket to Paradise 2022

دانلود فیلم بلیطی به بهشت Ticket to Paradise 2022 (2022)

مدت زمان: 104 دقیقه کشور: ، رده سنی:

فیلم بلیطی به بهشت Ticket to Paradise 2022 در مورد یک زوج طلاق گرفته است که با هم متحد می‌شوند تا به جزیره بالی در کشور اندونزی سفر کنند و دختر عاشقشان را از انجام همان اشتباهی که فکر می‌کنند 25 سال پیش مرتکب شده‌اند، باز دارند اما…

رضایت کاربران
100% (1 رای)
6.3 /10
50
56%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم بلیطی به بهشت Ticket to Paradise 2022
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

فیلم سینمایی بلیطی به بهشت یا بلیط بهشت (Ticket to Paradise) یک فیلم کمدی و عاشقانه محصول سال 2022 کشورهای آمریکا و انگلستان به کارگردانی جیمز اول پارکر (Ol Parker) است که توسط سه کمپانی‌ Universal Pictures و Working Title Films و Smokehouse Pictures تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه  فیلم Ticket to Paradise 2022 را نیز اول پارکر و دانیل پیپسکی به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی همچون جرج کلونی، شان لینچ، جولیا رابرتس، آریل کارور اونیل، لینگ کوپر تانگ بیلی لورد، کیتلین دوور، چارلز آلن، ماکسیم بوتیه، فرانسیس مک ماهون و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین فیلم بلیطی به بهشت که با بودجه 36 میلیون دلار ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 9 سپتامبر سال 2022 میلادی توسط Universal Pictures در سینماهای کشور اسپانیا به نمایش درآمد و توانست تاکنون به فروش تقریبی 60.9 میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند.

فیلم بلیطی به بهشت پس از اکران با بازخوردهای مثبت از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد به طوری که برای جلوه‌های بصری نحوه تدوین و تولید، نحوه کارگردانی، طراحی صحنه، بازی خوب بازیگران به ویژه بازی جذاب جرج کلونی و جولیا رابرتس سکانس‌های طنز، داستان عاشقانه و همچنین نحوه فیلمبرداری تحسین و ستایش شد.

بررسی ویژه 7/10

جوهر کمدی رمانتیک اوایل دهه 00!

تماشای یک رام کام که دیالوگ‌های اصلی را سریع پیش می‌برد، آرامش بخش بود. زوج خیره عالی بودند. آخرین دوستی طولانی آنها باعث شد که آنها با یکدیگر احساس راحتی کنند، بنابراین آنها ارتباط بسیار خوبی در مقابل دوربین ها داشتند. رابرتز یکی از بهترین بازیگران زن در ژانرهای مختلف است، اما کمدی های رمانتیک همیشه او را به عنوان ملکه خود خواهند داشت!

بنابراین اگر به دنبال بلیطی هستید که چند ساعت لذت و آرامش را برای شما به ارمغان آورد، این فیلم پاسخگوی شماست.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Ol Parker, Daniel Pipski

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟