دانلود فیلم پرل Pearl 2022

دانلود فیلم پرل Pearl 2022 (2022)

مدت زمان: 103 دقیقه کشور: ، رده سنی:

فیلم پرل Pearl 2022 در مورد دختری جوان به نام پرل (با بازی میا گاث) است که در مزرعه‌ای دور افتاده همراه با خانواده خود زندگی می‌کند. پرل وظیفه دارد تا هر روز به پدر بیمار خود تحت نظر مادر سخت‌گیرش، رسیدگی کند. اما امید به داشتن یک زندگی پر زرق و برق، جاه طلبی‌ها و وسوسه‌های درونی پرل به مرور زمان تاثیرات وحشتناکی بر روی او گذاشته و باعث شکل‌گیری شخصیتی شرور در وجود وی می‌شود که…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
7.0 /10
73
90%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

فیلم سینمایی پرل یا مروارید (Pearl 2022) یک فیلم ترسناک، معمایی، درام و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشورهای آمریکا و کانادا به کارگردانی تی وست (Ti West) است که توسط سه کمپانی‌ A24 و Bron Creative و Little Lamb تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه فیلم (Pearl 2022) را نیز تی وست و میا گاث به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی همچون میا گاث، دیوید کورنسوت، تندی رایت، متیو ساندرلند، اِما جنکینز-پورو، آلیستر سیول، لورن استوارت و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

بررسی ویژه 9/10

این قسمت جدید از فیلم‌های تی‎ وست نیز وحشتناک است و شایستگی‌های خودش را دارد…

فیلم سینمایی ترسناک مروارید دنباله‌ای از تی وست برای مجموعه دهه 1970 «X» است که به‌عنوان داستان اصلی برای شخصیت شرور آن فیلم عمل می‌کند. تنها خروجی پرل سینمای محلی است، جایی که او با زرق و برق این فیلم نشاط می گیرد. تصاویر متحرک و آرزوی ستاره شدن را دارد. اشتیاق پرل برای یک زندگی هیجان انگیزتر – همراه با برخی استعدادهای ظاهراً روانی برای جنون او را به انجام کارهای غیرقابل توصیف سوق می دهد.

ظاهر متمایز فیلم «پرل» و ضدقهرمان جذاب آن احتمالا باعث خواهد شد که این اثر نسبت به اثر قبلی محبوب‌تر نیز باشد.

این اثر، پرتره هولناکی از زن جوان دیگری است که عطش زندگی بزرگتری نسبت به سرنوشتش دارد.

  • جوایز: 2 برد
  • زبان: انگلیسی، آلمانی
  • نویسنده: Ti West, Mia Goth

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟