دانلود فیلم قرون وسطایی   Medieval 2022

دانلود فیلم قرون وسطایی Medieval 2022 (2022)

مدت زمان: 126 دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم قرون وسطایی Medieval 2022 در اواخر قرن چهاردهم میلادی زمانی که ونزلاوس چهارم پادشاه بوهمیا همزمان با امپراتور روم حکومت می‌کرد، روایت شده است. ونزسلاوس پس از پدرش چارلز چهارم، تاج و تخت را به دست آورد اما سلطنت او چندان موفقیت آمیز نبود و پادشاهی تحت حکومت ضعیف او در حال فروپاشی بود تا اینکه…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
5.9 /10
46
39%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

فیلم سینمایی قرون وسطایی، قرون وسطی یا مدیوال (Medieval 2022) که با عنوان یان ژیژکا (Jan Zizka) نیز شناخته می‌شود، یک فیلم اکشن، درام و تاریخی محصول سال 2022 کشور جمهوری چک به کارگردانی پتر جاکل (Petr Jákl) است .

بررسی ویژه 5/10

تصاویری درهم و داستان گویی درهم…

جلوه های بصری این فیلم خیلی تیره و گل آلود است و لهجه ها گاهی قابل درک نیستند. شخصیت پردازی ها حتی برای یک فیلم تاریخی نیز نازک هستند. ویرایش ضعیفی دارد و فیلم بین صحنه‌ها جابه‌جا می‌شود بدون اینکه به شما اطلاع دهد که بین صحنه‌ها چقدر زمان گذشته است. و در حالی که اکشن مناسب بود، زمان زیادی بین صحنه های اکشن وجود داشت. قدم زدن نامنظم بود.

من تعداد زیادی فیلم بدتر دیده‌ام و معمولاً از فیلم‌هایی لذت می‌برم که در این دوره زمانی اتفاق می‌افتند، اما حوصله دیدن دوباره این فیلم را ندارم. سرگرم کننده الهام بخش، تکان دهنده یا سرگرم کننده نبود. فقط به مدت 2 ساعت وجود دارد و سپس تمام می شود.

فیلم تاریخی یان ژیژکا اثری است که نه اطلاعات درستی از آن دوران را به‌عنوان فضاسازی نشان می‌دهد و نه می‌توان به قصه‌اش چندان دلخوش بود.

چیزی که ما در Medieval 2022 ، شاهدش هستیم، نمایشی فاقد حماسه است.

⁜⁜مناسب جمع خانواده♨️

  • زبان: انگلیسی، چک
  • نویسنده: Petr Jákl, Petr Jakl Sr., Petr Bok

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟