دانلود فیلم مجله ای برای جردن  A Journal for Jordan 2021

دانلود فیلم مجله ای برای جردن A Journal for Jordan 2021 (2021)

مدت زمان: 131 دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم مجله ای برای جردن A Journal for Jordan 2021 براساس داستانی واقعی روایت شده و در مورد گروهبان اول، چارلز مونرو کینگ است که برای شرکت در یک عملیات به عراق اعزام می‌شود. حال او شروع به نوشتن کتابی برای فرزند نوزادش می‌کند تا معنای واقعی عشق و اینکه چگونه می‌تواند انسان خوبی باشد را به او بیاموزد و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
5.8 /10
42
39%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم مجله ای برای جردن A Journal for Jordan 2021
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

فیلم سینمایی مجله ای برای جردن (A Journal for Jordan 2021) یک فیلم درام محصول سال 2021 کشور آمریکا به کارگردانی دنزل واشینگتن است که توسط سه کمپانی BRON Studios و Columbia Pictures و Creative Wealth Media Finance تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه فیلم (A Journal for Jordan 2021) را نیز ویرجیل ویلیامز براساس کتابی با عنوان “مجله‌ای برای جردن: داستان عشق و افتخار” نوشته دانا کندی به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون مایکل بی جردن، چانتی آدامز، جالون کریستین، رابرت ویزدم، تامارا تونی، جزمین باچلور، مارچنت دیویس، سوزان پورفر و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین این فیلم که براساس داستانی واقعی و با بودجه 25 میلیون دلاری ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 25 دسامبر سال 2021 میلادی توسط Columbia Pictures و Sony Pictures Entertainment (SPE) در سینماهای کشور آمریکا اکران شد و توانست به فروش تقریبی 6.7 میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند؛ جالب است بدانید فیلم مجله ای برای جردن پس از پخش نظرات و نقدهای متفاوتی از سوی مخاطبان و منتقدین دریافت کرد اما اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران، داستان، فیلمنامه، نحوه فیلمبرداری و همچنین نحوه کارگردانی دنزل واشینگتن را مورد ستایش قرار دادند؛ این فیلم پس از حضور در جشنواره‌ بین‌المللی Image Awards (NAACP) موفق شد نامزد دریافت 3 جایزه شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین کارگردانی، بهترین اجرا با بازی جالون کریستین و بهترین فیلمنامه اشاره کرد.

بررسی ویژه 5/10

با توجه به داستان و نام‌های بزرگ درگیر می‌توانست بهتر باشد…

مجله ای برای اردن کمی عجیب است. من واقعاً از آن لذت بردم، اما به دلایلی نمی توانم بیشتر از 5 به آن بدهم.

داستان در بعضی مواقع کمی بیش از حد پرشتاب بود، با چند قسمت کاملا غیر ضروری که فیلم را به راحتی 20 دقیقه طولانی می کند.

من شیمی بین شانته آدامز و مایکل بی جردن را دوست داشتم، همه آن ها خیلی خوب بازی کردند. داستان عاشقانه واقعی بین آنها کاملاً خوب انجام شد. گاهی اوقات بسیار خنده دار، گاهی اوقات خسته کننده، اما همیشه شیرین. من فکر می کنم شاید مشکل همین باشد. همه چیز بسیار شیرین و بی خطر بود و به خصوص شور سوزان و عشق عمیقی را منتقل نمی کرد.

با توجه به نام فیلم، احساس می‌کنم باید بر رابطه مادر پسر و خود مجله تأکید بیشتری شود. بدون این، فیلم بیشتر مانند یک رامکام معمولی پخش می شود که به این معنی است که بخشی از اصالت خود را از دست می دهد.

واقعاً چیزی برای دوست نداشتن در این فیلم وجود ندارد، اما به همان اندازه چیزی برای دوست داشتن وجود ندارد. من می خواستم

احساسی تر از آنچه بود باشد، بنابراین 5/10 می شود.

  • جوایز: 3 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Virgil Williams, Charles Monroe King, Dana Canedy

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟