دانلود فیلم جرم   Mass 2021

دانلود فیلم جرم Mass 2021 (2021)

مدت زمان: 111 دقیقه کشور: رده سنی:

در فیلم جرم Mass 2021 خواهید دید والدین قربانی تیراندازی در مدرسه، برای یک گفتگوی دردناک، رو در رو با والدین مجرم ملاقات می‌کنند. وقوع این حادثه خشونت آمیز و دردناک زندگی هر دو خانواده را به روش‌های مختلف تحت تاثیر قرار داده و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
7.6 /10
81
95%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

فیلم سینمایی جرم یا مَس (Mass 2021) یک فیلم درام محصول سال 2021 کشور آمریکا به کارگردانی فران کرانتس است که توسط سه کمپانی 7Eccles Street و Circa 18885 و B Production تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه فیلم درام مَس را نیز فران کرانتس به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون بریدا وول، آن داود، مایکل ان کارتر، مارتا پلیمپتن، جیسون آیزکس، رید برنی، کاگن آلبرایت و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

بررسی ویژه 8/10

یک استاد کلاس در بازیگری!

این یک نمایش تئاتر فوق العاده می سازد، زیرا دقیقاً همین است. مطمئناً، برخی ممکن است بگویند “چرا باید 4 نفر را تماشا کنم که 2 ساعت در یک اتاق نشسته و صحبت می کنند؟” … اما این خیلی بیشتر از این است. فکر می‌کنم کاندیدای اسکار شگفت‌انگیز ناتوانم را اینجا پیدا کرده‌ام.

حتی توصیه می‌کنم تریلر را تماشا نکنید و آن سفر را مانند گوشتی که باید تماشا کنید تجربه کنید. فیلم کاملاً بر اصل معکوس فیلم سازی تکیه دارد و در این مورد به سراغ «Tell dont show» می رود که البته جواب می دهد!

به خصوص مارتا پلیمپتون و آن داود در این فیلم به آن کمک می کنند. این به خوبی می تواند یک جلسه مسترکلاس توسط آن دو در مورد نحوه بازی در یک درام باشد.

فقط به  فیلم (Mass 2021) فرصت دهید و کاملاً روی این 4 بازیگر باهوش تمرکز کنید!

  • جوایز: نامزد 1 جایزه بفتا 43 برنده
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Fran Kranz

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟