دانلود فیلم شب گذشته Last the Night 2022

دانلود فیلم شب گذشته Last the Night 2022 (2022)

مدت زمان: 88 دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم شب گذشته Last the Night 2022 در طول همه‌گیری بیماری کرونا روایت شده و در مورد معلمی به نام جان است که با از دست دادن همسر و دخترش در آستانه فروپاشی قرار دارد. در این میان او متوجه می‌شود که دانش آموزانش نیز او را تحقیر کرده و مورد تمسخر قرار می‌دهند. حال جان که تمام احترام خود را از دست داده است، تصمیم می‌گیرد تا انتقامش را گرفته و این موضوع شرایط هولناکی را ایجاد می‌کند که…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

فیلم سینمایی ترسناک لست نایت یا شب گذشته (Last the Night) که با عنوان (Pacerville) نیز شناخته می‌شود، در ژانر اکشن و

هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی نیک لیشور (Nick Leisure) است که توسط کمپانی Leisure Films تولید و منتشر شد.

فیلمنامه فیلم (Last the Night) را نیز نیک لیشور و تام چیلکوت به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و بازیگرانی چون برایان آستین گرین، مکنا تیلور، آکوری وایت، دیوید والدز، جولیا کوانگ، ایو مائورو، گلن پلامر، نادین جکسون، راب آنتونی گری، جیسون مایکل فونگ، رافائل سیگل، نیک لیزور و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم ترسناک لست نایت اولین بار در تاریخ 1 جولای سال 2022 میلادی توسط Vertical Entertainment در سینماهای کشور آمریکا اکران شد سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ فیلم شب گذشته پس از اکران نظرات متفاوتی از سوی مخاطبان و منتقدین دریافت نمود؛ این فیلم برای بازی خوب بازیگران به ویژه بازی جذاب برایان آستین گرین، سکانس‌های اکشن، نحوه فیلمبرداری و داستان مهیج تحسین شد اما در مقابل برای نحوه کارگردانی، فضاسازی‌ها و همچنین فیلمنامه مورد انتقاد قرار گرفت.

بررسی ویژه 4/10

برایان آستین گرین همسر، دخترش و تمام احترام خود را در محوطه دانشگاه از دست داد. بنابراین، او دیوانه می شود. چند ماسک

کووید بزنید و یک تریلر C بد را با بودجه کم انجام می دهید.

 

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Tom Chilcoat, Nick Leisure

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟