دانلود فیلم نا مقدسThe Unholy 2021

دانلود فیلم نا مقدسThe Unholy 2021 (2021)

مدت زمان: 99 دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم نامقدس The Unholy 2021 در مورد دختری کم شنوا میباشد که ادعا میکند با مریم مقدس ملاقات کرده است و پس از آن شروع به شفای بیماران میکند. اما در این میان و در حالی که مردم برای دیدن معجزات او به شهرش سرازیر میشوند، اتفاقاتی ترسناک و شوم شروع به رخ دادن میکند؛ حال این سوال مطرح میشود که آیا این معجزات از کارهای مریم مقدس بوده یا موجودی شوم در پشت این ماجرا وجود دارد؟

رضایت کاربران
100% (2 رای)
5.1 /10
36
28%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

فیلم سینمایی نا مقدس یا آن‌هولی (The Unholy) فیلمی ترسناک و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکا به کارگردانی ایوان اسپیلوتوپولوس است که توسط کمپانی Screen Gems تولید و منتشر شد؛ نویسندگی  فیلم (The Unholy) را نیز ایوان اسپیلوتوپولوس برعهده داشته و بازیگرانی چون جفری دین مورگان، کری الوز، کیتی آسلتون، ویلیام سدلر، کریستین آدامز، کریکت براون، دیوگو مورگادو، مارینا مازپا، بیل تورپ، سلست اولیوا، ژانل فیگلی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم که براساس رمانی به نام معبد Shrine نوشته جیمز هربرت در سال ۱۹۸۳ ساخته شده است، اولین بار در تاریخ ۲ آوریل سال ۲۰۲۱ توسط Sony Pictures در کشور آمریکا اکران شد؛ این فیلم پس از اکران به طور کلی با نظرات منفی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد.

بررسی ویژه 8/10

 

سرنخ های دوست داشتنی، فضای ترسناک و داستانی جالب ،«هر جا خدا می رود، نامقدس نیز به دنبالش می آید».
  • نیمه اول فوق‌العاده است، قسمت دوم برای یافتن مسیر حرکت می‌کند اما در کل فیلمی سرگرم‌کننده برای طرفداران فیلم‌های ترسناک است. اگر نیمه اول فیلم را دوست داشتید، شر (2019- ) را ببینید، اگر نیمه دوم فیلم Messiah (2020) را دوست داشتید.
  • این داستان جری فن، روزنامه نگاری است که به دنبال بازگرداندن جایگاه خود در صنعت است. با شانس محض او داستان قرن را پیدا می کند، یک دختر ناشنوا آلیس به طور معجزه آسایی در مقابل چشمان او بهبود می یابد.
  • نا مقدس ادغام دو فیلم متفاوت است. یکی داستان ترسناکی را تعریف می کند، دیگری ترکیبی از ایده های مختلف است که خیلی خوب کار نمی کند.
  • حالا نیمه اول را دوست داشتم، تمام عناصر یک فیلم ترسناک عالی را داشت. فضای خزنده، بازیگری عالی، موسیقی متن مناسب و چند پرش موثر.
  • اگر در همین راستا ادامه می‌داد، فیلم فوق‌العاده‌ای می‌شد، اما نیمه دوم مسیر دیگری داشت. بر بحث در مورد ایمان در مقابل شک، خدا در برابر شیطان متمرکز شد. من آن را کمی شبیه مسیح (2020) یافتم. ارزش تولید در نیمه دوم نیز اندکی کاهش یافت.
  • با همه اینها  فیلم نا مقدس سرگرم کننده است که سزاوار امتیاز بالاتری نسبت به فعلی است… اگرچه فیلم بالا و پایین خود را دارد، اما تماشای آن برای طرفداران ترسناک ضروری است. بازیگری، فیلمبرداری و ایده پشت فیلم محکم است. طراحی مری در بیشتر موارد جواب داد. من آن را منحصر به فرد یافتم و دیالوگ ها به طرز شگفت آوری بالغ بودند. من از آن لذت بردم.
  • جوایز: 1 نامزدی
  • زبان: انگلیسی، علامت آمریکایی، لاتین
  • نویسنده: Evan Spiliotopoulos, James Herbert

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟