دانلود فیلم سینمایی فابلمن ها The Fabelmans 2022

دانلود فیلم سینمایی فابلمن ها The Fabelmans 2022 (2022)

مدت زمان: 151دقیقه کشور: رده سنی:

مرد جوانی به نام سامی فابلمن که در دوران پس از جنگ جهانی دوم در آریزونا بزرگ می‌شود، یک راز خانوادگی را کشف می‌ کند و در میابد که چگونه قدرت فیلم‌ ها می‌ تواند به او کمک کند تا حقیقت را ببیند و …

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی فابلمن ها یا فابلمنز (The Fabelmans) یک فیلم درام محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) است.

فیلمنامه این فیلم را نیز استیون اسپیلبرگ و تونی کوشنر به صورت مشترک، نوشته است.

هنرمندانی همچون میشل ویلیامز، پل دینو، ست روگن، گابریل لابل، جین برلین، جولیا باترز، رابین بارتلت، به ایفای نقش پرداختند.

همچنین فیلم سینمایی فابلمن ها که براساس زندگی واقعی استیون اسپیلبرگ ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 10 سپتامبر سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در کشور کانادا به نمایش درآمد.

بررسی ویژه 7/10

طولانی اما همیشه جالب

داستان نیمه اتوبیوگرافیک اسپیلبرگ به بلوغ، داستانی است که مملو از لحظات لطیف و درس های دوست داشتنی خانواده مرکزی است.

اجراها همگی ظریف هستند، اما وزن زیادی را به همراه دارند و تأثیراتی را که بارها و لذت های زندگی روزمره بر شخصیت هایشان می گذارد، نشان می دهند. فیلمنامه کاملاً هوشمندانه است که چگونه اکثر اعضای خانواده را با مشکلات و احساسات دلسوزانه پرورش می دهد.

از آنجایی که فیلم بیشتر تصویری از زندگی است تا یک داستان واقعی با مفهومی ملموس، زمان پخش 2 و نیم ساعت احساس می شود. چندین قوس داستانی اتفاق می‌افتد که شروع و پایان‌های زیادی دارد و می‌رود.

اما این بدان معنا نیست که خسته کننده است. داستان‌های بسیار باعث پیشرفت شخصیت‌ها می‌شود و تماشای بزرگ شدن آنها و تجربه تاثیرگذارترین لحظات زندگی‌شان اغلب جذاب است.

سپیون استیلبورگ هنوز هم روی پرده نقره جادو می کند و راهی که او ما را در طول سال های نوجوانی اش تا آستانه شیوا/گورو تمام وقت روی کتانی بزرگ سفید هدایت می کند، ارزش دیدن را برای همه دارد. فقط امیدوارم دوبلجره کنه تا حداقل قبل از اینکه دیر بشه 2 تا دیگه بسازه…

بنابراین یک شب فابلمن را در سینما یا با دستگاه پخش خود سرگرمی خوب و سرگرم کننده داشته باشید، توصیه پیرمرد بدخلق.

  • جوایز: 12برد
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: ستیون اسپیلبرگ و تونی کوشنر

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟