دانلود فیلم سینمایی رهایی از بردگی Emancipation 2022

دانلود فیلم سینمایی رهایی از بردگی Emancipation 2022 (2022)

مدت زمان: 132 دقیقه کشور: رده سنی:

یک برده فراری در باتلاق های لوئیزیانا در یک سفر پر پیچ و خم برای فرار از صاحبان مزارع که نزدیک بود او را بکشند، حرکت می کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
5.8 /10
54
54%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

فیلم سینمایی رهایی از بردگی یا امانسیپیشن (Emancipation) یک فیلم اکشن، هیجان انگیز، درام و تاریخی محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی آنتوان فوکوآ (Antoine Fuqua) است.

فیلمنامه این فیلم را نیز بیل کلاژ نوشته و ستارگانی همچون ویل اسمیت، بن فاستر، گرانت هاروی، دیوید دنمن، استیون آگ، ایمانی پولوم، شارمین بینگوا، پل بن ویکتور و… به ایفای نقش پرداختند.

بررسی ویژه 6/10

می توانست بهتر باشد

فیلم سینمایی رهایی از بردگی آنقدرها هم بد نیست، اما نقدهایی که خواندم برای او بسیار سخت است. صادقانه بگویم، فیلم خوب است، اما اگر به طور خلاصه بگوییم، قطعا عالی نیست.

در دوران 4K ساخت فیلم سیاه و سفید، نمی‌دانم سازندگان به چه فکر می‌کردند، شاید ایده این بود که به آن یک اثر تاریخی بدهند، اما برای من این بزرگترین جنبه منفی فیلم بود.

گامی پرمخاطره برداشته شد، اما جواب نداد.

با این وجود، ارزش تماشا کردن را دارد، اگر مطمئناً یک بار بیشتر نباشد.

در پایان، احساس می‌کردم که دارم یک عکس متحرک را تماشا می‌کنم که هیچ موسیقی یا هیچ کلمه‌ای نشان نمی‌دهد که آنها چه می‌گویند.

عاشق کارگردان عشق ویل. اما فیلمنامه چندان به آنها اجازه کار نمی داد. شخصیت بسیار پیچیده و عمیق است. برای چیزی خیلی غم انگیز خیلی کم عمق بود.

  • جوایز: 2 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Bill Collage

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟