کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود فیلم سینمایی عذر خواهی The Apology 2022

دانلود فیلم سینمایی عذر خواهی The Apology 2022 (2022)

مدت زمان: 91دقیقه کشور: رده سنی:

بیست سال پس از ناپدید شدن دخترش، یک الکلی در حال بهبودی خود را آماده می‌کند تا جشن کریسمس خانواده‌اش را میزبانی کند که نامزد سابقش که از او جدا شده بود، بدون اعلام خبر وارد می‌شود، با هدایایی نوستالژیک و رازی سنگین.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

فیلم عذرخواهی ( The Apology) محصول سال 2022 کشور امریکا به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه آلیسون لاک، این فیلم اولین تجربه کارگردانی آلیسون لاک در زمینه ساخت فیلم بلند سینمایی می باشد.

او که فعالیت هنری خود را در این زمینه از سال 2010 با ساخت فیلم کوتاه آغاز کرد تا کنون بیش از 2 فیلم کوتاه را کارگردانی نموده و تهیه کنندگی بیش از 5 فیلم و سریال را بر عهده داشته است.

فیلم عذرخواهی اولین بار در تاریخ 16 دسامبر سال 2022 میلادی توسط کمپانی RLJ Entertainment در سینماهای منتخب آمریکا، انگلستان و کانادا اکران شد.

بررسی ویژه 8/10

هیجان انگیز تنگ
دسامبر 2022
به ندرت نظر می نویسم، اما از نمرات پایینی که می گرفت شگفت زده شدم.

این یک تریلر فشرده و کلاستروفوبیک است. عمدتاً دو دستی بود تا اینکه جین گاروفولو با اعلام بازنشستگی شخصیتش احساس پیری به من کرد (بیبی بولر بازنشسته شد! لعنت به من پیر شدم).

در اصل یک فیلم هیجان‌انگیز انتقام‌جویانه است و گفتگوهای جالبی را با افرادی که با آن‌ها تماشا کرده‌ام باز کرده است، چیزی که این روزها واقعاً در فیلم‌ها کم است.

من اجراها را در محل پیدا کردم. برخی از تصمیمات داستان برای من سوال برانگیز بود.

نمی دانم چرا تحت ژانر ترسناک و هیجان انگیز قرار گرفت زیرا هیچکدام از این دو نیست. این یک دیالوگ تعلیق در یک مکان با یک بازیگر متشکل از سه نفر است. و بگذارید فقط یک چیز دیگر اضافه کنم، برخی از اعضای خانواده زباله مطلق هستند و گاهی اوقات بدترین دشمن شما می شوند.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Alison Locke

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟