کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود سریال ویچر:منشا خون The Witcher: Blood Origin 2022

دانلود سریال ویچر:منشا خون The Witcher: Blood Origin 2022 (2022)

کشور: ، رده سنی:

پیش درآمد مجموعه نتفلیکس "The Witcher" که در دنیای الف ها 1200 سال قبل از نمایش اتفاق می افتد و بر ریشه های اولین ویچر متمرکز است.

رضایت کاربران
100% (2 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

0
0

سریال ویچر: منشا خون سریال The Witcher: Blood Origin 2022 محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی سارا اوگرمن و ویکی جوسون، داستان این مینی سریال چهار قسمتی محصول پلتفرم بر پایه مجموعه کتاب های ویچر اثر آندژی ساپکوفسکی می باشد. در واقع این سریال یگ پیش درآمد و اسپین آف از مجموعه های ویچر می باشد و داستان به 1200 سال قبل از داستان اصلی بازمیگردد که چگونه اولین ویچر به وجود آمد و تمدن و زندگی الف ها قبل از مرگشان را به تصویر خواهد کشید.در ساخت این سریال سه استدیو فیلمسازی به نام های Hivemind و Netflix و Platige Films در سایت این سریال با یکدیگر همکاری نموده اند و تمامی مراحل ضبط و تصویر برداری از سکانس های این سریال در کشور ایسلند نیز انجام گردیده است.

پس از انتشار سریال The Witcher: Blood Origin در تاریخ 25 دسامبر 2022 از نتفلیکس با نقد های گسترده از سمت تماشاگران و منتقدین شخصیت ویچر روبرو شد چرا که نتفلیکس در یک کار غیرقابل پیشبینی ویچر را به یک شخصیت سیاه پوست و زن تبدیل کرده است.

در کتاب داستان آندژی ساپکوفسکی هرگز شخصیت اول ویچر سیاه پوست و زن نبوده است همین باعث شد که مینی سریال 4 قسمتی ویچر: منشا خون پس از عرضه با امتیاز پایین 3.8 از سمت تماشاگران مواجه شود.

در این سریال هنرپیشگانی چون سوفیا براون، میشل یئو، لارنس اوفوارن، لنی هنری، میرن مک، ناتانیل کورتیس، دیلن موران، هو نوولی، لیزی انیس، امی موری به ایفای نقش نیز پرداخته اند.

بررسی ویژه 8/10

8/10
سریال عالی
دسامبر 2022
نگاهی هوشمندانه به دوران تسلط الف ها.

چند شخصیت بسیار متقاعد کننده

و از آنجایی که یک بانوی سیاه پوست پیشتاز است، توسط نژادپرستان مورد بمباران رأی قرار می گیرد. به نوعی این اطمینان را می دهد که آنها هیچ کاری بهتر از این برای کریسمس ندارند.

با نجات جاسکر نوازنده از یک نبرد شروع می شود. سپس یک چهره معمایی که در حال تغییر شکل است، رویدادهای گذشته دور را به او نشان می دهد.

سه پادشاهی الف به دنبال پایان دادن به یک جنگ 1000 ساله هستند. اما طبیعتاً آنقدرها هم ساده نیست: اما من از اسپویل اجتناب خواهم کرد.

جن های بد رفتار را می بینید. آنها تعصبات طبقاتی قوی دارند. و به کوتوله ها ظلم کرده اند. در مجموع، نه الف‌هایی که تالکین آنها را می‌دید. اما کاملا قابل باور

  • زبان: انگلیسی،لهستانی
  • نویسنده: Declan De Barra

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟