دانلود فیلم سینمایی لالایی 2022 Lullaby

دانلود فیلم سینمایی لالایی 2022 Lullaby (2022)

مدت زمان: 86دقیقه کشور: ، رده سنی:

فیلم لالایی درباره زنی جوان است که به تازگی مادر شده و حال یک لالایی جدید در یک کتاب باستانی پیدا می‌کند؛ او به زودی این آهنگ را یک برکت برای نوزاد جدیدش می‌داند؛ با این حال، زمانی که این لالایی یک موجود باستانی خطرناک به نام لیلیت را بیرون می‌آورد، دنیای این خانواده به یک کابوس وحشتناک تبدیل می‌شود

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی لالایی  (Lullaby) یک فیلم ترسناک، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشورهای کانادا و آمریکا به کارگردانی جان آر. لئونتی (John R. Leonetti) است.

فیلمنامه فیلم سینمایی لالایی را نیز الکس گرینفیلد و بن پاول به صورت مشترک نوشته اند و هنرمندانی همچون اونا چاپلین، رامون رودریگز، لیان بالابان، کایرا گولوین، آر آستین بال، آدام برنت و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جان رابرت لئونتی فیلمبردار و کارگردان آمریکایی می‌باشد.

او بیشتر برای فیلمبرداری در پنج فیلم به کارگردانی جیمز ون شناخته شده‌ است. لئونتی کار خود را به عنوان یک نوجوان، برای کسب و کار با تجهیزات تصویر متحرک خانواده‌اش با پدرش فرانک لئونتی شروع کرد. او برای کار در فیلم‌هایی همچون جادوگر شهر از و آواز در باران شناخته شد.

وی همچنین کارگردان فیلم‌های مورتال کامبت: نابودی و آنابل Annabelle 2014 می‌باشد.

بررسی ویژه 10/10

آن را دوست داشتم!!
ژانویه 2023
این یک فیلم ترسناک عالی بود. بازیگران عالی بودند، خط داستانی شگفت‌انگیز بود، و از همه راه‌های درست بسیار ترسناک بود. ترس‌ها وحشتناک بودند که واقعاً فضای ترسناک خوبی ایجاد می‌کند. با این حال، بهترین چیز در مورد آن این بود که چقدر در کل فیلم علاقه مند بودم، حتی نمی توانستم برای یک ثانیه نگاهم را برگردانم وگرنه چیزی را از دست می دادم.

من نظرات دیگران را خوانده ام و فقط نمی فهمم چرا همه اینقدر از فیلم متنفر بودند. آنها می گویند که این دقیقاً مانند همه فیلم های ترسناک دیگر است، اما شما آنها را تماشا کرده اید و آنها را دوست داشته اید، پس این یکی چه اشکالی دارد. بخشی از این جذابیت فیلم این است که احساس کنید در آینده چه اتفاقی قرار است بیفتد زیرا احساسی را در درون شما ایجاد می کند تا ترس ها تأثیر بیشتری داشته باشند. من این فیلم را با پدرم تماشا کردم و او در مورد فیلم های ترسناک حساس است و حتی گفت که فیلم خوبی است.

من فکر می کنم اگر در مورد تماشای آن بحث می کنید، حداقل باید به آن فرصت بدهید

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Alex Greenfield

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟