کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود فیلم سینمایی چشم آبی روشن 2022 The Pale Blue Eye

دانلود فیلم سینمایی چشم آبی روشن 2022 The Pale Blue Eye (2022)

مدت زمان: 128دقیقه کشور: رده سنی:

یک کارآگاه خسته در جهان برای تحقیق در مورد قتل یک کادت وست پوینت استخدام می شود. او که با رمز سکوت کادت ها دچار مشکل شده است، یکی از آنها را برای کمک به کشف این پرونده استخدام می کند - مرد جوانی که جهان با نام ادگار آلن پو می شناسد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

فیلم چشم آبی روشن (به انگلیسی: The Pale Blue Eye) یک فیلم دلهره‌آور معمایی آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی اسکات کوپر با بازی کریستین بیل است.این فیلم بر اساس رمانی به همین نام اثر لویی بایار در سال ۲۰۰۶ ساخته شده‌است.

چشم آبی روشن در تاریخ ۲۳ دسامبر ۲۰۲۲ در سینماهای منتخب اکران شد، و سپس از طریق پخش جریانی در ۶ ژانویه ۲۰۲۳ توسط نتفلیکس منتشر شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

بررسی ویژه 10/10

چه فیلم عالی!
ژانویه 2023
کتابی که بر اساس آن نوشته شده را نخوانده ام، اما واقعاً خوب نوشته شده است. انتخاب بازیگران، اجراها، فیلمبرداری و خود داستان فوق العاده است. این فیلم در واقع در یک نقطه اشک مرا درآورد. تا به حال در هیچ فیلم مهیج یا معمایی چنین اتفاقی برای من رخ نداده است.

کسانی که می گویند خیلی آهسته می سوزد احتمالاً به فیلم های اکشن مدرن عادت کرده اند، من کاملا از سرعت راضی بودم. نه عجله داشت و نه حوصله ام سر رفت.

چیزی که توجه من را به خود جلب کرد ترکیبی از توجه به جزئیات و تنظیم فضا با استفاده از تعداد زیادی شمع و منابع نوری مشابه است. این یک نفس تازه بود که به فیلم رئالیسم بیشتری می بخشید.

بازی ها نیز درجه یک هستند و سناریوها نیز نسبتاً زیبا هستند.

این یک فیلم تعلیقی بسیار خوب است، در وسط کمی آرام سوز است، اما اکت نهایی بسیار خوب است و “مخاطره” همه چیز را با یک نتیجه گیری بسیار خوب اجرا می کند.

این یک فیلم عالی برای شروع سال 2023 بود.

 

این فیلم مناسب جمع خانواده بوده

 

  • زبان: انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟