دانلود فیلم سینمایی منو 2022 The Menu

دانلود فیلم سینمایی منو 2022 The Menu (2022)

مدت زمان: 107دقیقه کشور: رده سنی:

یک زوج جوان به جزیره ای دورافتاده سفر می کنند تا در یک رستوران منحصر به فرد غذا بخورند، جایی که سرآشپز یک منوی مجلل با شگفتی های تکان دهنده آماده کرده است.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

فیلم سینمایی منو یا صورت‌ غذا (The Menu) یک فیلم کمدی سیاه و ترسناک محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی مارک مایلود (Mark Mylod) است.

فیلمنامه این فیلم را نیز ست ریس و ویل تریسی به صورت مشترک نوشتند.

بازیگرانی چون آنیا تیلور-جوی، رالف فاینز، نیکلاس هولت، جان لگویزمائو، جانت مک تیر، ایمی کاررو و غیره به ایفای نقش پرداختند.

بررسی ویژه 9/10

فیلم سینمایی منو قابل تامل، عالی.
دسامبر 2022
گروهی از مردم دعوت می شوند تا یک شب را با سرآشپز معروف اسلوویک در رستوران جزیره او بگذرانند، یک شب ناراحت و ناراحت کننده آغاز می شود.

این فیلم همه چیزهایی را دارد که هر کسی دوست دارد. تو تریلر را دوست داری، آنها آن را دریافت کردند، ترسناک را دوست داری، کمدی را دوست داری، آن را دریافت کردند، از تعلیق خوشت می‌آید. این فقط عالی است.

برای من آنیا بهترین انتخاب برای فیلم بود، او ظرافت و ظرافتی به او دارد. او چشم مخاطب است و ما از طریق او می بینیم و این موضوع را بیشتر جالب می کند که پیاز این راز را برای یافتن حقیقت پاسخ پوست کنده ایم.

ری تهدید کننده بود. هر کاری که انجام می داد، ستون فقراتش را سرد می کرد. لحظه ای که او وارد شد، می دانستی که او مردی است که باید مراقب او بود. تعامل او و آنیا بسیار پرتنش بود.

نیکلاس خیلی خوبه بازی کردن همیشه در نقش یک آدمک به شکلی که شخصیت او در فیلم رشد می کند، باورنکردنی است. هرگز نمی دانستم که او چنین بردی دارد.

در کل شگفت انگیز است. کمی بیش از رسیدن، اما ترسناک در نقطه، کمدی در نقطه، اما بیش از همه آنیا فوق العاده در نقطه.

به شدت برای همه کسانی که عاشق فیلم های ترسناک و هیجان انگیز و آشکارا غذا هستند توصیه می شود.

 

این فیلم مناسب جمع خانواده بوده

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Seth Reiss, Will Tracy

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟