کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود سریال جادوگران می فر 2023 Anne Rice’s Mayfair Witches

دانلود سریال جادوگران می فر 2023 Anne Rice’s Mayfair Witches (2023)

کشور: رده سنی:

یک جراح مغز و اعصاب را دنبال می کند که متوجه می شود او وارث نامحتمل خانواده ای از جادوگران است. او باید با حضور شومی که نسل‌ها خانواده‌اش را آزار می‌دهد، مبارزه کند.

رضایت کاربران
100% (2 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

1
0

سریال جادوگران می فر یا جادوگران مایفر (Anne Rice’s Mayfair Witches) با عنوان اصلی (Mayfair Witches) که با عنوان (Lives of the Mayfair Witches) نیز شناخته می‌شود.

این سریال یک مجموعه ترسناک، فانتزی، درام، معمایی و هیجان‌انگیز محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک حیفا المنصور، مایکل آپندال و اکسل کارولینا (Haifaa Al-Mansour و Michael Uppendahl و Axelle Carolyn) است.

فصل اول آن در سال 2023 میلادی توسط دو کمپانی AMC Studios و Gran Via Productions تولید و منتشر شد.

هنرمندانی چون الکساندرا داداریو، جک هیوستون، تونگای چیریسا، بث گرانت، هانا آلین، جن ریچاردز، جرالدین سینگر، اما رز اسمیت و غیره به ایفای نقش پرداختند.

بررسی ویژه 8/10

سریال جادوگران می فر آن رایس (2023-)
ژانویه 2023
به نظر من آن رایس یک داستان نویس چیره دست است. این یک داستان شوم، پیچ در پیچ، فراموش‌نشدنی و گاهی تاریک‌آمیز از خانواده‌ای است که قدرت، ثروت، درد و مرگ را از طریق ارتباط خود با یک «روح طبیعت» به نام LASHER کشف کردند.

الکساندرا داداریو در نقش دکتر روآن فیلدینگ به ایفای نقش رسید، او تاثیرگذار است. فوق العاده زیباست مخصوصاً وقتی احساساتی می کند.

الکساندرا داداریو در این سریال نقش دکتر روآن فیلدینگ را بازی می‌کند که کاملاً قوس‌دار است. الکساندرا …. یک بازیگر برجسته است و ترسی از رها شدن با رها کردن وحشی ندارد. در روز، او یک جراح مغز و اعصاب است، غرق در علوم، اما از دست دادن پیشینه خود، و به سرعت از بین می رود. به طور تمثیلی، زمانی که برای اولین بار معرفی شد، او در یک قایق خانگی در سانفرانسیسکو زندگی می کند.  داداریو تقریباً در هر صحنه ای آسیب پذیرترین حالت خود را دارد و به طور کامل تسلیم انبوهی از سردرگمی، شادی یا کشف می شود. غم و اندوه او در صحنه های هیجانی محسوس است، رها شدن او در طول کاوش جنسی چشم باز است.

 

این فیلم مناسب جمع خانواده بوده

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Michelle Ashford

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟