سریال من گروت هستم 2022 I Am Groot

سریال من گروت هستم 2022 I Am Groot (2022–)

مدت زمان: 4دقیقه کشور: رده سنی:

در سریال من گروت هستم 2022 قرار است که داستان هایی کوتاه از شخصیت گروت به همراه چند شخصیت جدید توسط اتسدیو مارول معرفی شودند.

رضایت کاربران
0% (1 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

من گروت هستم (به انگلیسی: I Am Groot) یک سری انیمیشن‌های کوتاه آمریکایی است که بر پایهٔ شخصیت گروت از مارول کامیکس برای سرویس استریم دیزنی پلاس ساخته شده‌است. این مجموعه دارای شخصیت‌هایی از دنیای سینمایی مارول است و شامل فیلم‌های کوتاهی است که توسط مارول استودیوز با کارگردانی کرستن لپور تولید شده‌است.

وین دیزل نقش خود را به عنوان صدای گروت کودک از فیلم‌های MCU تکرار می‌کند. من گروت هستم در دسامبر ۲۰۲۰ معرفی شد.

من گروت هستم در قالب ۵ اپیزود کوتاه در ۱۰ اوت ۲۰۲۲ به عنوان بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول منتشر شد.

بررسی ویژه 9/10

خیلی ناز برای رسیدگی
سپتامبر 2022
شورت عالیه! آنها به شدت خنده دار هستند و بسیار خوب است که ما بیشتر از شخصیت Baby Groot می بینیم. من دوست دارم که چگونه بردلی کوپر را برای بازی موشک بازگرداندند. همچنین جالب بود که چگونه آنها واقعاً بچه گروت را 5 ساله کردند.

قطعا به فصل های زیادی نیاز دارد. با گروت هرگز کافی نخواهد بود، اما مارول از شما برای این رفتار متشکرم، آن 5 قسمت کوتاه بسیار زیبا، شایان ستایش هستند و من را وادار می‌کنند که گیج شوم. فکر می کنم گروت تنها شخصیت مارول است که تنها با یک دیالوگ “من گروت هستم” قلب مرا ربوده است. فقط نمی توانم بگویم کدام قسمت را بیشتر دوست دارم، زیرا هر کدام بسیار زیبا هستند. مهم نیست که گروت عصبانی، غمگین، شیطون باشد، او کاملاً ناز است.

راستش را بخواهید تنها مشکل واقعی این سریال این است که قسمت های کافی وجود ندارد. اگر 20-30 مورد دیگر از اینها انجام می شد، عالی بود. قالب به خوبی کار می کند و ممکن است داستان های بیشتری وجود داشته باشد.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Ryan Little

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟