دانلود فیلم سینمایی قطار شب 2023 Night Train

دانلود فیلم سینمایی قطار شب 2023 Night Train (2023)

مدت زمان: 95 دقیقه کشور: رده سنی:

یک مادر مجرد که در حال تلاش برای تامین مخارج زندگی است، در حالی که یک تیم تیم هالیوود از دستگیری توسط یک مامور ظالم FBI طفره می رود، در حالی که تجهیزات پزشکی بازار سیاه را در وانت پیکاپ افسانه ای خود در اختیار دارد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی قطار شب 2023 Night Train محصول کشور آمریکا در ژانر اکشن وهیجان انگیز به کارگردانی Shane Stanley می باشد.

در این فیلم بازیگرانی همچون  Abraham Benrubi ، Diora Baird ، Joseph D. Reitman به هنرنمایی پرداختند.

بررسی ویژه 7/10

با تشکر از من

فوریه 2023
فیلم همون چیزی که بعد از یه روز سخت بهش نیاز داشتم من دوست دارم که زنان را آنطور که هستند نشان می دهد. چه نیازی به فیلم‌های بیشتری با زنان پیشرو است.

ما لگد می زنیم! من عاشق این تیم نویسنده و کارگردان هستم. چیزهای خنده دار درست می کنند. من فکر می کنم افرادی که به این فیلم امتیاز بدی داده اند، نمی توانند این واقعیت را تحمل کنند که زنان در حال پس گرفتن جایگاه واقعی خود در جهان هستند.

لحظه مورد علاقه من در فیلم سینمایی قطار شب صحنه ای است که بین افسر و بانوی اصلی در غذاخوری صحبت می شود. آتش بازی آرام بین خطوط است. از من لبخندهای زیادی می گیرد! به نقل از یک جادوگر معروف از یک فیلم دیگر: “این جالب بود”

به عنوان یک بودجه کم، طرح پر از پیچ و خم است زیرا رایان خود را با دشمنان خود تطبیق می دهد و از آن پیشی می گیرد. تعقیب و گریز با ماشین در حالی که او در خیابان های شلوغ شهر و مناظر بیابانی بی آب مانور می دهد، هیجان انگیز است. صحنه آغازین فیلم من را مستقیماً به فیلم اصلی FAST AND THE FURIOUS برد (به بهترین شکل ممکن.) آنتاگونیست اصلی فیلم جکسون با بازی دیورا بیرد به خوبی بازی می کند و چالش بزرگی را برای رایان ایجاد می کند. از نظر ارزش تولید، NIGHT TRAIN به طور شگفت انگیزی درجه یک است. جلوه های بصری فیلم چشمگیر است و تعقیب و گریز و تیراندازی با ماشین بسیار واقعی به نظر می رسد.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: CJ Walley

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟