فیلم سینمایی ارباب حلقه ها 2003 The Lord of the Rings

فیلم سینمایی ارباب حلقه ها 2003 The Lord of the Rings (2003)

مدت زمان: 201 دقیقه کشور: ، رده سنی:

گندالف و آراگورن، دنیای انسان‌ها را در مقابل ارتش سائورون رهبری می‌کنند تا نگاه او را از فرودو و سام در حالی که با حلقه یگانه به کوه عذاب نزدیک می‌شوند، جلب کنند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
9.0 /10
94
93%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0
※دانلود و تماشای آنلاین از رسانه یونیک موویز※

ارباب حلقه‌ها 2003 : بازگشت پادشاه (انگلیسی: The Lord of the Rings: The Return of the King)

ارباب حلقه ها 2003 The Lord of the Rings فیلم ماجراجویی فانتزی حماسی به کارگردانی پیتر جکسون است که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد.

فیلم‌نامهٔ فیلم را فرن والش، فیلیپا بوینس و جکسون بر پایهٔ جلد سوم ارباب حلقه‌ ها نوشتهٔ جی. آر. آر. تالکین به نگارش درآورده‌اند و پس از یاران حلقه (۲۰۰۱) و ارباب حلقه‌ها (۲۰۰۲) آخرین قسمت از سه‌گانهٔ ارباب حلقه‌ ها به‌شمار می‌رود.

بازگشت پادشاه دنبالهٔ داستان دو برج است و در آن فرودو، سم و گالوم راهی کوه نابودی در موردور می‌شوند تا حلقه یگانه را نابود کنند، اما از اهداف واقعی گالوم اطلاعی ندارند.

در همین حین گندالف، آراگورن، لگولاس، گیملی و سایر افراد در حال متحد شدن با یکدیگر علیه سائورون و لژیون‌هایش در میناس تیریت هستند.

بازیگران این فیلم الایجا وود، ایان مک‌کلن، لیو تایلر، ویگو مورتنسن، شان آستین، کیت بلانشت، جان ریس-دیویس، برنارد هیل، بیلی بوید، دامینیک مانهن، اورلاندو بلوم، هوگو ویوینگ، میراندا اتو، دیوید ونهام، کارل اربن، جان نوبل، اندی سرکیس، ایان هولم، و شان بین هستند.

 

  • بررسی ویژه

ارباب حلقه ها 2003 به سادگی یکی از بهترین فیلم هایی که تا به حال ساخته شده است. پایانی مناسب برای یک سه گانه خیره کننده.

بازي آنطور كه ​​بوده باز هم درخشان است. باید به شان آستین برای بازی در نقش سم اشاره ویژه ای کرد. در این یکی، او لحظه بزرگ خود را در سه گانه به دست می آورد و آن را کاملاً میخکوب می کند. صحنه های او با الیجا وود (فرودو) در کوه دووم، در حالی که فرودو ضعیف می شود، پر از احساسات و بسیار قدرتمند است.

این یکی از بهترین صحنه‌های یک فیلم است: سواران روهان در نبرد خارج از میناس تیریت. شما به سادگی نمی توانید بگویید که سواران واقعی به کجا ختم می شوند و CGI شروع می شود. نبردها دوباره به خوبی انجام شده اند، و نه تنها تکرار محاصره هلمز دیپ در دو برج.
بازی دوباره از کل بازیگران درجه یک است. و خیلی خوب بود که اندی سرکیس قبل از تبدیل شدنش به گولوم در نقش اسمیگول روی پرده ظاهر شد.

 

مناسب جمع خانواده

  • جوایز: برنده 11 جایزه اسکار
  • زبان: انگلیسی، کوئنیا، انگلیسی قدیم، سیندارین
  • نویسنده: J.R.R. Tolkien, Fran Walsh, Philippa Boyens

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟