کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود مینیون ها: ظهور گرو Minions: The Rise of Gru 2022

دانلود مینیون ها: ظهور گرو Minions: The Rise of Gru 2022 (2022)

مدت زمان: 87 دقیقه کشور: رده سنی:

مینیون ها: ظهور گرو 2022، این انیمیشن دنباله ای بر مینیون ها 2015 است. این انیمیشن مهیج و دوست داشتنی، داستان ناگفته ای از رویای یک بچه دوازده ساله برای تبدیل شدن به بزرگترین ابرشرور جهان است...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان: -
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
انیمیشن مینیون ها: ظهور گرو2022
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

مینیون ها ظهور گرو یا Minions: The Rise of Gru محصول ۲۰۲۲ آمریکا است. فیلم انیمیشن Minions: The Rise of Gru مینیون ها ۲ یک فیلم کمدی اکشن انیمیشن رایانه ای آمریکایی که توسط ایلومینیشن تولید و توسط یونیورسال پیکچرز توزیع شده است. این فیلم دنباله‌ای بر پیش درآمد اسپین‌آف Minions (2015) و پنجمین ورودی کلی در فرنچایز Despicable Me است .

این فیلم به کارگردانی کایل بالدا و براد آبلسون و جاناتان دل وال به عنوان کارگردانان مشترک، شاهد بازگشت استیو کارل در نقش گرو و پیر کافن در نقشها و تاراجی پی هنسون است. انیمیشن با صداپیشگی استیو کرل، پیر کافین، راسل برند، میشل یئو، جولی اندروز، تراجی پی. هنسون، دنی ترخو و…

بررسی ویژه10/10

بچه های خود را به دیدن این یکی ببرید
جولای 2022
اگر بچه دارید و می خواهید مثل یک بچه باشید. برو این فیلمو ببین با این حال بهتر است، در یک نمایش ماتینه که در آن با بچه های دیگر خواهید بود، شرکت کنید.

این فیلم همه چیز دارد. از اول تا آخر فیلم را دوست داشتم. و بله، بچه های من هم آن را دوست داشتند. حتما پاپ کورن را با خود ببرید. وقتی بزرگ شدی میخواهی چه کاره شوی؟ من می خواهم یک فوق شرور باشم!

بهترین داستان انیمیشن مینیون ها ظهور گرو 2022!!

وقتی وارد سینما شدم توقعاتم برای این فیلم خیلی کم بود. انتظار داشتم که همان مفهوم فیلم های قبلی مینیون ها باشد/

اما فقط در مقدمه، توجه من را قبلاً جلب کرده بود. با ادامه فیلم، فیلم برای من جالب شد، با این حال خطوطی در فیلم وجود دارد که در زندگی واقعی نیز قابل اجرا هستند. وقتی فیلم تمام شد، من واقعاً از داستان شگفت زده شدم.

خط داستان واقعا فراتر از انتظار من بود. آفرین به نویسنده!

تنها چیزی که فرانچایز Minions نیاز به بهبود دارد، برای من، صحنه‌های خنده‌دار آن‌ها است، زیرا تعداد کمی از آن‌ها به نظر می‌رسند «کوچک» هستند. اما هنوز صحنه هایی هست که باعث خنده ام شد.

به هر حال من به خاطر مفهوم و خط داستانی فیلم و اینکه چطور توجهم را جلب کرد و فراتر از انتظارم این را 10/10 می دهم!

  • جوایز: 1 نامزدی
  • زبان: انگلیسی، ویتنامی
  • نویسنده: Matthew Fogel, Brian Lynch

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟