دانلود سریال ویچر The Witcher

دانلود سریال ویچر The Witcher (2019–)

مدت زمان: 60 دقیقه کشور: ، ، رده سنی:

ویچر ، نام سریالی اکشن و ماجرایی می‌باشد که توسط لورن اشمیت ساخته شده است. در خلاصه داستان این سریال آمده است ، در دنیایی پر از انسان‌های ظالم که از بسیاری از حیوانات وحشی نیز شرورتر هستند ، مردی به نام گرالت ریویایی ، ویچر و شکارچی جهش‌یافته‌ی هیولا ، در تلاش است تا جای خود را پیدا کند. در این میان سرنوشت او را به سمت یک شاهزاده جوان با یک راز خطرناک و یک جادوگر قدرتمند می‌کشاند و این سه باید با یکدیگر متحد شوند و از این سرزمینی که روز‌به‌روز خطرناک‌تر می‌شود گذر کنند و…

رضایت کاربران
80% (5 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

سریال ویچر (انگلیسی: The Witcher) یک سریال تلویزیونی اینترنتی در ژانر درام فانتزی است که توسط لورن اشمیت هیسریچ بر پایهٔ مجموعهٔ کتاب به همین نام نوشتهٔ آندژی ساپکوفسکی ساخته شده‌است. داستان ویچر در یک جهان خیالی با الهام از قرون وسطی جریان دارد و به شرح زندگی گرالت از ریویاو پرنسس سیری می‌پردازد که سرنوشتشان با یکدیگر پیوند خورده‌است. هنری کویل، فریا آلن و آنیا چالوترا ستارگان این سریال هستند.

فصل اول این سریال متشکل از هشت قسمت بود و در ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ به‌صورت کامل در نتفلیکس به نمایش درآمد. این سریال بر پایهٔ آخرین آرزو و شمشیر سرنوشت ساخته شد که مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه قبل از سرگذشت‌نامهٔ اصلی ویچر بودند. فصل دوم متشکل از هشت قسمت در ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ به نمایش درآمد. نتفلیکس در سپتامبر ۲۰۲۱ این سریال را برای فصل سوم تمدید کرد.

بررسی ویژه 9/10

The Witcher: Blood، Dark، Magic
دسامبر 2019
تولید جایگاه فوق العاده مهمی برای فیلمبرداری سریال یا فیلم دارد. گاهی اوقات حتی یک داستان بسیار مینیمالیستی می تواند پس از مراحل تولید درست به نقطه ای فوق العاده موفق برسد. سریال Witcher از مینیمالیستی فاصله زیادی دارد. The Witcher یکی از بهترین آثار سرزمین میانه در جهان است. اگر می خواهید با موفقیت به چنین موضوعی رسیدگی کنید، کیفیت تولید ضروری است.

دنیایی که The Witcher از آن عبور می کند، دنیایی با قوانین، نژادها، شخصیت ها، موجودات، باورهای خاص خود است، حتی اگر برای کسانی که با روایت های خارق العاده آشنا هستند، چندان عجیب به نظر نرسد. به ویژه، دو فصل اول این خطر را به همراه دارند که در حین بازتاب جزئیات این جهان به مخاطب، بیش از حد گیج کننده باشند. بعد از فصل هایی که درک کامل آن کاراکتر به چه کسی و به چه دلیل دشوار است، با افزایش تدریجی شخصیت های دیگر در روایت، داستان زیباتر می شود. دو شخصیت اصلی در روایت به جز گرالت وجود دارد. یکی از آنها سیری است که به او توصیه شد زمانی که زمین های گرالت توسط دشمنان تسخیر شد، پیدا کند. دیگری ینفر است، نوعی جادوگر که هدفش کسب قدرت هر چه بیشتر است.

  • جوایز: نامزد 3 جایزه Primetime Emmy.
  • زبان: انگلیسی

1 دیدگاه

  1. احسان
    احسان
    1
    0

    حرف نداره

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟