دانلود فیلم اسم رمز بانشی  Code Name Banshee 2022

دانلود فیلم اسم رمز بانشی Code Name Banshee 2022 (2022)

مدت زمان: 88 دقیقه کشور: رده سنی:

یک قاتل حرفه‌ای به نام کالب که در گذشته برای دولت کار می‌کرده و اکنون به صورت پنهانی زندگی می‌کند. اما کالب زمانی دوباره ظاهر می‌شود که شاگردش، قاتلی به همان اندازه مرگبار معروف به بنشی متوجه می‌شود که جایزه‌ای برای سر کالب گذاشته شده است. اکنون آ‌ن‌ها باید گذشته را پشت سر گذاشته و برای آخرین بار برای مبارزه با قاتلان مخفی تحت حمایت سیا که آن‌ها را تهدید به نابودی کرده‌اند، به هم بپیوندند اما…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم اسم رمز بانشی Code Name Banshee 2022
زبان اصلی زیرنویس چسبیده فارسی
0
0

فیلم سینمایی اسم رمز بانشی یا کد نیم بنشی (Code Name Banshee 2022) که با عنوان بنشی (Banshee) نیز شناخته می‌شود. یک فیلم اکشن، درام و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی جان کیز (Jon Keeyes) است که توسط سه کمپانی Yale Productions و Banshee Productions و Bee-Hive Productions تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز متیو راجرز به رشته تحریر درآورده و بازیگرانی چون آنتونیو باندراس، جیمی کینگ، تامی فلاناگان، کیم دلونگی، کاترین دیویس، دیلن فلشنر، کیل اوکلی زپرنیک، لوون پانک، مارینکو راداکوویچ، امانوئل کری، وین پایل، الکساندر وایسلبویم و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین فیلم Code Name Banshee 2022 اولین بار در تاریخ 1 جولای سال 2022 میلادی توسط کمپانی‌های Screen Media Films و Screen Media Ventures در سینماهای کشور آمریکا اکران شد سپس توسط Red Sea Media در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ این فیلم پس از اکران بازخوردهای متفاوتی از سوی مخاطبان و منتقدین دریافت کرد اما برای بازی خوب بازیگران به ویژه بازی زیبای آنتونیو باندراس، سکانس‌های اکشن، جلوه‌های ویژه، داستان جذاب و همچنین کارگردانی مورد ستایش قرار گرفت.

بررسی ویژه 3/10

فیلم یک فاجعه است..

چه کسی این بازیگران را انتخاب کرد و چرا باندراس این کار را انجام می دهد؟ او به وضوح می تواند این کار را بهتر انجام دهد. بازیگر اصلی باید به این فکر کند که آیا می‌خواهد به بازی در این سطح ادامه دهد یا بهتر است نقش‌های آسان‌تری را بازی کند.  صحنه های نبرد نزدیک در تاریکی پنهان بود. آنقدر بد بود که این کار لازم بود؟

معمولاً فیلم‌های که کاراکتر اصلی آن‌ها یک قاتل حرفه‌ای است، از خط داستانی واحد و مشخصی عبور می‌کنند. اما متیو راجرز فیلمنامه‌نویس فیلم سینمایی کد نیم بنشی ، موفق نمی‌شود این کار را انجام دهد. او طرحی کلی را خلق می‌کند و داستان فیلمش مرزهای نامشخصی دارد. فیلم اسم رمز بانشی حتی نمی‌تواند در حالت بصری، احساسات و سبک که به‌دنبال آن است را القا کند.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Matthew Rogers

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟