دانلود انیمیشن دایناسور خوب The Good Dinosaur

دانلود انیمیشن دایناسور خوب The Good Dinosaur (2015)

مدت زمان: 93 دقیقه کشور: رده سنی:

در دنیایی که انسان ها و دایناسورها در کنار یکدیگر زندگی می کنند، آرلو یک دایناسور از نژاد آپاتوزاروس است که طی یک طوفان شدید از خانواده اش دور شده و در جنگل گم می شود. همزمان، پسر بچه ای جنگلی به نام اسپات او را پیدا می کند و به او کمک می کند تا به خانواده اش برسد. اما در راه ...

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

دایناسور خوب (به انگلیسی: The Good Dinosaur) نام انیمیشنی زیبا محصول کشور آمریکا در سبک انیمیشن و ماجراجویی به کارگردانی پیتر سان است که در سال ۲۰۱۵ میلادی منتشر شد. این انیمیشن موفق شده است امتیاز ۶.۷ را از سایت معتبر IMDB کسب نماید. صداپیشگانی چون پیتر سان و ریموند اوچوآ در این انیمیشن به جای شخصیت های اصلی صحبت کرده اند. انیمیشن زیبای دایناسور خوب در تاریخ ۲۵ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی در کشور آمریکا به نمایش عموم درآمده است.

بررسی ویژه 8/10

سرگرمی های خانوادگی زیبا
فوریه 2016
داستان: در دنیایی که در آن دایناسورها هرگز منقرض نشدند، آپاتوساروس جوانی به نام آرلو، در حین سفر در یک منظره خشن و مرموز با یک دوست انسانی بعید ملاقات می کند.

من خیلی وقت بود که فیلم انیمیشنی به این زیبایی را ندیده بودم. داستان فیلم بدیع با انیمیشن عالی بود.

ما نمی‌توانیم انتظار انیمیشنی بهتر از این داشته باشیم. فیلم پر از مناظر زیبا به همراه شخصیت‌های بامزه است.

صحنه‌های احساسی‌ای وجود دارد که واقعاً قلب من را تحت تأثیر قرار داده است.

این فیلم به شما این پیام را می دهد که ما نباید از غریبه ها بترسیم و مهم نیست که چه اتفاقی می افتد، خانواده و دوستان ما همیشه برای محافظت از ما هستند.

من متوجه نشدم چرا مردم در مورد این فیلم نقدهای بد می نویسند. این فیلم آنقدرها هم بد نیست. در واقع عالی است. اگر عاشق فیلم های انیمیشن هستید، این برای شما لذت بخش خواهد بود. در کل من به آن 8/10 می دهم.

  • جوایز: 9 برد
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Bob Peterson, Peter Sohn, Erik Benson

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟