کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود فیلم  در جستجوی خوشبختی  The Pursuit of Happyness

دانلود فیلم در جستجوی خوشبختی The Pursuit of Happyness (2006)

مدت زمان: 117 دقیقه کشور: رده سنی:

بر اساس یک داستان واقعی در مورد شخصی به نام کریستوفر گاردنر. گاردنر سرمایه گذاری زیادی در دستگاهی کرده است که به “اسکنر تراکم استخوان” معروف است. او احساس می کند این دستگاه ها را ساخته است. با این حال، آنها فروش خوبی ندارند زیرا در مقایسه با اشعه ایکس با قیمت بسیار بالاتری بهتر هستند. در حالی که گاردنر برای تأمین مخارج زندگی خود تلاش می کند، همسرش او را ترک می کند و او آپارتمان خود را از دست می دهد. گاردنر که مجبور شد با پسرش در خیابان زندگی کند، همچنان به فروش اسکنرهای تراکم استخوان ادامه می دهد در حالی که همزمان کارورزی بدون مزد را به عنوان کارگزار بورس سهام در پیش می گیرد و شانس کمی برای پیشرفت در موقعیت پولی دارد. قبل از اینکه بتواند دستمزد دریافت کند ، لازم است با ۶ ماه آموزش، رقابت را پشت سر بگذارد و دستگاه های خود را بفروشد تا سرپا بماند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم در جستجوی خوشبختی The Pursuit of Happyness
دوبله فارسی
0
0

فیلم سینمایی در جستجوی خوشبختی (The Pursuit of Happyness) محصول ایالات متحده آمریکا در سال 2006 میلادی میباشد.نویسندگی این فیلم را نیز استیو کنراد انجام داده است.تولید، پخش و انتشار فیلم را نیز کمپانی Columbia Pictures به عهده داشته است.در تاریخ پانزدهم دسامبر سال 2006 برای نخستین بار این فیلم در کشور آمریکا اکران شده است.این فیلم توانسته برنده دوازده جایزه و کاندیدای دریافت 26 جایزه معتبر دیگر بشود.از بازیگرانی که در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته اند میتوان به ویل اسمیت، جیدن اسمیت، تندی نیوتون، برایان هاو، دن کستلانتا، جیمز کارن، کوین وست، دومنیک باو، اسکات کلیس اشاره کرد.این فیلم در ژانر بیوگرافی و درام ساخته شده است.

بررسی ویژه 10/10

فیلم عالی

خوشحالم که دیشب این فیلم را دیدم. این باعث خنده ام شد، باعث گریه ام شد و باعث شد زندگی را دوست داشته باشم.

این فیلم یک فیلم عالی است که عشق یک پدر به پسرش را به تصویر می کشد. ویل اسمیت کار باورنکردنی انجام داد و سزاوار هر تقدیر است. پسرش هم کار فوق العاده ای انجام داد.

درس بزرگی در این فیلم آموخته می شود و واقعاً مشکلات زندگی روزمره را به اشتراک می گذارد. این فیلم بسیار دلنشین و تاثیرگذار بود. دارای امتیاز خوبی از imdb است واقعا تجربه ای بود که ارزشش را داشت.

 

  • جوایز: نامزد 1 اسکار.
  • زبان: انگلیسی، کانتونی
  • نویسنده: Steve Conrad

1 دیدگاه

  1. وحید
    وحید
    2
    0

    فیلم ملودراماتیک، غمگین و صمیمانه درباره مردی که هرگز تسلیم نمیشه و خوشبختی واقعی را در زندگی پیدا می کنه.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟