دانلود سریال کندی Candy 2022 فصل اول

دانلود سریال کندی Candy 2022 فصل اول (2022)

مدت زمان: 45دقیقه کشور: رده سنی:

سریال کندی Candy 2022 در سال 1980 میلادی در تگزاس و براساس داستانی واقعی روایت شده و در مورد زنی به نام کندی مونتگومری است که با داشتن همسری دوست‌داشتنی، شغلی خوب، یک دختر و یک پسر و خانه‌ای زیبا در حومه شهر، از هر نظر موفق است و زندگی خوبی دارد اما درنهایت، دوستش بتی گور را در یک کلیسا و با یک تبر به قتل می‌رساند و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

مینی‌ سریال کندی (Candy) یک مجموعه پنج قسمتی داستان یک جنایت واقعی را روایت می‌کند که ۴۲ سال پیش در تگزاس اتفاق افتاد. محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک مایکل آپندال، جنیفر گتزینگر، بنیامین سمانوف و تارا نیکول ویر است.

سریال کندی اولین بار از تاریخ 9 تا 13 می سال 2022 میلادی توسط سرویس ویدئویی هولو Hulu در کشور آمریکا منتشر شد. جالب است بدانید مینی سریال کندی  (Candy) تاکنون نقدهای مثبت فراوانی از سوی مخاطبین دریافت کرده به طوری که برای داستان واقعی، نحوه فیلمبرداری، اجراها به ویژه بازی جذاب جسیکا بیل، فضاسازی‌ها، نحوه کارگردانی و همچنین نحوه تدوین و تولید تحسین شده است؛ رابین ویت که برای نوشتن چندین قسمت از سریال «مد من» نامزد دریافت جایزه امی شده بود، فیلمنامه مجموعه تلویزیونی کندی را نیز به رشته تحریر درآورده است؛ او همچنین تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را در کنار نیک آنتوسکا، خالق سریال‌هایی چون «Channel Zero» و «The Act»، بر عهده دارد.

بررسی ویژه 8/10
چقدر غم انگیز است که یک زن تنها با دوستی مانند کندی درگیر شد.

چقدر سرگرم کننده بود که ملانی لینسکی بازیگر و همسرش جیسون ریتر در یک پروژه با او بودند! این یک داستان واقعی در مورد زندگی و نحوه واکنش افراد مختلف به موقعیت ها است.

ریتم مینی سریال کندی بخصوص در قسمت اول بسیار تند و پرکشش است و در همان اول کار بیننده را مجذوب خودش می‌کند. بعد از دیدن قسمت اول بی‌صبرانه دلمان می‌خواهد بدانیم حقیقت پشت این ماجرا چیست و چه چیزی می‌تواند یک شخصیت دوست‌داشتنی را به یک هیولا تبدیل کند. قسمت‌های بعدی سریال هم به خوبی به این عطش ما پاسخ می‌دهند و ما را به تماشای عمق احساسات شخصیت‌ها و بحران‌های درونی آن‌ها می‌برند

  • جوایز: نامزد 1 جایزه Primetime Emmy.
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Nick Antosca, Robin Veith

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟